Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: grafická karta,3D akcelerace  (Přečteno 1932 krát)

Tschmoudee

• Návštěvník
grafická karta,3D akcelerace
« kdy: 18 Srpna 2008, 22:24:36 »
Dobrý den, mám problém s integrovanou grafickou kartou Intel 915GM/GMS, 910GML Express Chipset Family na NB HP nx 6110 :(. Všechno ostatní jsem buď se štěstím nebo s pomocí návodů rozběhal celkem bez problémů, ale 3D akcelerace u grafiky dělá neustálé problémy ???, tudíž jsem musel vypnout speciální efekty. Jsem v linuxu naprostý začátečník a mám obrovský zájem přestoupit na něj v plném rozsahu, proto chci požádat o radu s tímto problémem...
Ještě dodám, že se mi stále nedaří najít vyhovující balíčky pro tuto grafickou kartu, pokud by někdo o něčem věděl, budu mu moc zavázaný, když mi poradí....předem díky  :)

Vojtěch Trefný

• Don Quijote
Re: grafická karta,3D akcelerace
« Odpověď #1 kdy: 18 Srpna 2008, 22:29:34 »
tudíž jsem musel vypnout speciální efekty.

Věřte, že pokud jste měl zapnuté speciální efekty, tak vám 3D akcelerace funguje správně. Navíc gr. karty Intel nepotřebují žádné speciální ovladače...

Pošlete prosím výpis příkazu:

glxinfo | grep rendering

a pokuste se blíže popsat ony "problémy".

Edit: Tak ještě jedna "chytrá poznámka" -- právě jsem si něco o tom ntb zjistil... Pokud tedy skutečně má ta "věc" 256MB RAM a 1.4GHz Celeron, tak se nedivte, že vám na tom zlobí Compiz a akcelerace karty...
« Poslední změna: 18 Srpna 2008, 22:33:46 od Vojtěch Trefný »

nettezzaumana

• Host
« Odpověď #2 kdy: 18 Srpna 2008, 22:33:34 »
Pošlete prosím výpis příkazu:

glxinfo | grep rendering

a pokuste se blíže popsat ony "problémy".

.. ?? pro zacatek staci popsat problemy ..

Tschmoudee

• Návštěvník
« Odpověď #3 kdy: 18 Srpna 2008, 22:48:08 »