Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Problém po aktualizaci Ubuntu 6.06 [vyřešeno]  (Přečteno 1809 krát)

SOFIEL

• Návštěvník
Problém po aktualizaci Ubuntu 6.06 [vyřešeno]
« kdy: 02 Července 2006, 16:26:05 »
Nainstaloval jsem Ubuntu 6.06 (s Gnome), podařilo se mi rozchodit i WiFi kartu Asus (WiFi@Home - asi poprvé po neúspešných pokusech s jinýmí distry), problém nastal po provedení aktualizace.Balíčky byly staženy a nainstalovány a po následném restartu se po přihlášení uživatele (zadání jména a hesla) odstaví zobrazování monitoru - monitor přejde do stavu pohotovosti, asi nemá signál z grafiky,nebo špatně nastaven.Vše je stejné i po dalších restartech, je možno spustit jen záchranný terminál.Jsem začátečník a nevím, jak uvést systém do původního stavu.

Sestava: MB Asus P4P 800SE ; Intel Celeron 2,66 D ; RAM 2x512MB ; Graf. Asus A9250(ATI Radeon9250) 128MB, WiFi karta Asus WiFi@Home
« Poslední změna: 13 Října 2007, 22:28:14 od Anna Taliánová »

Skeletonix

• Host
Problém po aktualizaci Ubuntu 6.06
« Odpověď #1 kdy: 02 Července 2006, 18:03:38 »
mno skus stisknout (párkrát ctrl + "-") tím přejdeš na nižší úroveň rozlišení mohlo by to pomoct. Jestli ano, tak si zedituj /etc/X11/xorg.conf a pooprav rozlišení.
« Poslední změna: 13 Října 2007, 22:29:14 od Anna Taliánová »

SOFIEL

• Návštěvník
« Odpověď #2 kdy: 03 Července 2006, 23:03:23 »
Děkuji za radu.Problém jsem vyřešil použitím jiného monitoru a úpravou rozlišení a obnov.frekv.Nyní již mám nastaven monitor trvale s vyhovujícími parametry.
Jiný problém je, když se chci přihlásit jako root (su).Po zadání hesla nastaveného pro uživatele je přihlášení jako su odmítnuto.Při instalaci nebylo vyžadováno zadání hesla pro root (jako u jiných dister).Prosím o vysvětlení, jak to je v Ubuntu.
« Poslední změna: 13 Října 2007, 22:30:03 od Anna Taliánová »

Jenda

• Stálý člen
  • **
    • http://launchpad.net/people/jenda