Vytvoření hromadného dopisu
Pro vytvoření hromadného dopisu potřebujete textový dokument obsahující pole pro adresu a databázi adres. Potom je možné zkombinovat nebo sloučit adresy a textový dokument a buď jej vytisknout nebo odeslat pomocí elektronické pošty.
Vytvořit hromadné dopisy vám pomůže Průvodce hromadnou korespondencí.
Pro vytvoření hromadného dopisu
1.Zvolte Nástroje - Průvodce hromadnou korespondencí.
Bude zobrazen dialog průvodce hromadnou korespondencí. Následující příklad je jednou z mnoha možností jak se pohybovat po stránkách průvodce:
2.Vyberte Začít ze šablony a klepněte na tlačítko Procházet.
Uvidíte dialog šablony.
3.V levém seznamu vyberte Obchodní korespondence a potom v pravém seznamu Moderní dopis. Pro zavření dialogu šablony a pokračování v průvodci klepněte na tlačítko OK.
4.Klepněte na tlačítko Další a vyberte vytvoření dopisů.
5.V další kroku průvodce klepněte na tlačítko Vybrat seznam adres pro ověření, že používáte správný seznam adres. Vyberte typ bloku adresy a klepněte na tlačítko Další.
6.V dalším kroku následuje Vytvoření oslovení. Odškrtněte pole Vložit personalizované oslovení. Pod položkou Obecné oslovení, vyberte oslovení, které chcete použít v horní části všech dopisů.
7.Klepněte na Dokončit a vytvoří se hromadná pošta.