Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Fonty pro INKSCAPE  (Přečteno 8472 krát)

ubumomo

• Návštěvník
Fonty pro INKSCAPE
« kdy: 15 Září 2008, 10:01:05 »
Jsem začátečník UBUNTU a velice mě vyhovuje INKSCAPE. Ale nejsou tam fonty písem, které bych chtěl. Je někde možnost najít fonty přímo pro INKSCAPE ?

Jari

• Aktivní člen
  • *
  • skill: newbie
    • ...pro radost :)
Re: Fonty pro INKSCAPE
« Odpověď #1 kdy: 15 Září 2008, 10:14:19 »
Nevím, jak to přesně myslíte :) ale stačí si na internetu najít požadované písmo a pak: http://forum.ubuntu.cz/index.php?topic=7838
Ubuntu HH na Acer TravelMate 4102WLMi (bez Windows || nefunguje infrared, ale ani jsem se o to nepokoušel, jinak v cajku)
Ubuntu LL na Dell  LATITUDE | D 510 (bez Windows || vše funguje rovnou)
 malý blog pro radost :)

Luban

• Závislák
« Odpověď #2 kdy: 15 Září 2008, 10:23:19 »

sirkubador

• Aktivní člen
  • *
    • http://minastir.ic.cz
« Odpověď #3 kdy: 15 Září 2008, 18:56:17 »
Stačí naprosto jednoduchý a nekomplikovaný postup (podobně jako ve windows).

Stáhnout příslušné .ttf soubory, zkopírovat je (třeba ve složkách) do složky .fonts v /home/uživatel (pokud není, lze ji vytvořit). Tím je celá procedura hotová. Fonty budou dostupné i ve všech ostatních programech a nastaveních - v openoffice, gimpu, přímo v nastaveních systémových fontů...
"A simple, lightweight linux distribution" (64-bit)

Prsatá blondýna

• Závislák
  • Stále se učím...
    • Osobní portfolio
« Odpověď #4 kdy: 15 Září 2008, 18:59:14 »
po precteni tohot prispevku jsem se konecne dokopal si je stahnout ... stejne je budu casem bohuzel potrebovat. ale takej nezvyk a odpor k Timesu jsem dlouho nezazil. je to humus ....
AMD Phenom X4 9500, 2GB DDR2 800MHz RAM(GEIL), 200GB SATA (Seagate), nVidia 8600GT (ASUS), MSI K9A2CF-F MB -  Ubuntu 10.04 Lízací Lopata
ASUS EEE 901 - Ubuntu 10.04 Lízací Lopata