Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Nejde zvuk Skype  (Přečteno 13692 krát)

birddy

• Návštěvník
  • bacha ... začátečník!!!
Nejde zvuk Skype
« kdy: 21 Května 2008, 10:42:12 »
Zdravím,

nainstaloval jsem skype tak, jak je popsáno zde na foru, jenže problém, nejde mi zvuk. Tudíž nevím, co mám přesně dělat :( Nejdříve jsem měl problém zprovoznit plně zvukovku ( CM6501), což jsem udělal podle příspěvku: http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=439392 po té jsem nainstaloval skype a nic, zvuk nevydá ani kdybych ho škrtil. Existuje nějaká pomoc? Předem díky.

svenson

• Návštěvník
Re: Nejde zvuk Skype
« Odpověď #1 kdy: 23 Září 2008, 11:18:16 »
jsem začátečník, nejde mi zpětný zvuk ve skype oni mě slyší, ale já ne,zkouším různé variace,ale nejde to??????????????? dík >:(

ufaak

• Závislák
« Odpověď #2 kdy: 23 Září 2008, 11:30:58 »
repraky mas zapnute? :)

zkus vypnout skype, vypnout vsechny prehravace a podobne veci a pak zapni skype... nekdy se to umi hadat s ostatnimi :)
notebook MSI EX720X, Ubuntu 10.10

ernie

• Návštěvník
« Odpověď #3 kdy: 05 Října 2008, 02:33:30 »
Skype se umí pohádat docela statečně s čímkoliv . Mě to takhle zlobilo na 32bitech , pomohlo v nastavení zvukovch zařízení zvolit zařízení ručně , zlobilo to na SB Live! . Jinak mě se teď hádá Skype s Xkama, pokud mám spuštěný Kaffeine nefunguje zobrazení videa, když Kaffeine vypnu , buď můžu koukat na svůj náhled, nebo na protistranu , ale na obojí najednou ne . Grafika je ATI Radeon s ovladačem radeon (fglrx jí už nezná)
« Poslední změna: 05 Října 2008, 02:40:16 od ernie »

Nexus

• Aktivní člen
  • *
« Odpověď #4 kdy: 10 Listopadu 2008, 07:46:45 »
Ja by som si skontroloval v nastaveniach Skypu, ake zariadenie sa ma puzit na aku cinnost. Skype som instaloval priamo z repozitarov. Tuto moznost som musel dohladat, ked som chcel pouzit vstavany mikrofon pre webcameru (Logitech).