Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Vytuhnutí po přepnutí uživatele  (Přečteno 3263 krát)

excelent

• Návštěvník
Vytuhnutí po přepnutí uživatele
« kdy: 26 Února 2009, 19:39:05 »
prosím přítomné o radu. Jsem linux začátečník, už jsem tu prolezl forum, hledal na webu, ale bez úspěchu. Mám problém s přepínám uživatelů v Ubuntu 8.10. Po přepnutí černá obrazovka, PC totálně vytuhne, není možné spustit konzoli, použítí SysRQ také nic, dokonce asi Numlock nejde zapnout:-)prostě jen tvrdý reset. Zkoušel jsem instalovat ovladače v Ovladačích hardware, pak i dle návodu tady z wiki přímo od ATI( 9.2 i 9.1), vypínat efekty vzhledu, vypnout compiz a stále stejné. Jedině kdy jde přepnout uživatel je, když deaktivuji celý ovladač v Ovladačích hardware, ale to je zase nepoužitelné, nejde 3D akcel. dokonce jsou i rozhozené barvy:-(
nevím jak dále analyzovat v čem je problém a jak to řešit. V logs jsem nic podezřelého nenašel, asi se ani nestihne zapsat žádná chyba:-(
Ubuntu 8.10 "Intrepid Ibex" 32bit
Asus P5QL-E, Intel Core 2 Duo E7200 (2,88 GHz), ATI HD2600XT,  2 GB RAM, HDD 2x Seagate

Milhouse

• Moderátor
  • Závislák
Re: Vytuhnutí po přepnutí uživatele
« Odpověď #1 kdy: 27 Února 2009, 07:37:33 »
Grafiky to jsou potvory. Měl jsem podobný problém s OpenChrome. Pomohla až kompilace z SVN(vývojový strom).
Buď počkejte na novější ovladače, nebo jiní poradí. Můžete zatím dodat výpis souboru a přesný typ karty:
Citace
cat /etc/X11/xorg.conf

N. Á. V. O. D. Y.
 "...naše práce není vidět, ale je důležitá!"

ufaak

• Závislák
« Odpověď #2 kdy: 27 Února 2009, 08:53:58 »
me pri prepinani uzivatelu zase obrazovka zbela a nic se nedeje... takze jen tak poslepu napisu heslo, enter a zase to funguje :D
notebook MSI EX720X, Ubuntu 10.10

TIBOR

• Závislák
  • Som uzivatel linuxovej distribucie, som linuxak?
HP Laptop 17-ca1xxx Ubuntu Mate 24.04 FF 64bit.