Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: problém s Wine-Doors  (Přečteno 1333 krát)

JaroslavH

• Návštěvník
problém s Wine-Doors
« kdy: 15 Června 2009, 23:15:54 »
Ubumtu mám nainstalované asi týden. Takže jsem začátečník. Budu vděčný za každou radu.

Nainstaloval jsem si přes distr. kanály Wine Doors 0.1.3, Ubuntu mám 9.04

Po spusštění wine-doors se mi v programu nenabídne žádná aplikace k instalaci. Přes terminál dostanu následující chybové hlášení:

Kód: [Vybrat]
$ wine-doors
Started logging session
/usr/share/wine-doors/src/utils.py:7: DeprecationWarning: the md5 module is deprecated; use hashlib instead
  import md5
Checking wine drive: /home/eliasm/.wine/

gzip: /home/eliasm/.wine-doors/packlists/Applications.xml.gz: not in gzip format
Error: Could not find packlist /home/eliasm/.wine-doors/packlists/Applications.xml

gzip: /home/eliasm/.wine-doors/packlists/System Base.xml.gz: not in gzip format
Error: Could not find packlist /home/eliasm/.wine-doors/packlists/System Base.xml

gzip: /home/eliasm/.wine-doors/packlists/Games.xml.gz: not in gzip format
Error: Could not find packlist /home/eliasm/.wine-doors/packlists/Games.xml

gzip: /home/eliasm/.wine-doors/packlists/Libraries and Fonts.xml.gz: not in gzip format
Error: Could not find packlist /home/eliasm/.wine-doors/packlists/Libraries and Fonts.xml

Poradí mi někdo, kde mám co ještě nastavit a doinstalovat, aby to začlo chodit?

Předem díky za ochotu.

Iljusin

• Aktivní člen
  • *
Re: problém s Wine-Doors
« Odpověď #1 kdy: 16 Června 2009, 08:29:23 »
Podle toho co se píše na webu Wine Doors, tak správce serveru neměl prachy na jeho provoz a repozitáře s aplikacemi byly tudíž nedostupné. Teď je sice na stránkách zpráva, že už byl provoz obnoven, ale bohužel, adresy repozitářů jsou stále nefunkční. Třeba je to jen nějaký dočasný výpadek.

JaroslavH

• Návštěvník
« Odpověď #2 kdy: 16 Června 2009, 09:03:41 »