Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Apache - server nevidí obsah /var/www  (Přečteno 2142 krát)

josef_m

• Host
Apache - server nevidí obsah /var/www
« kdy: 10 Srpna 2009, 14:31:47 »
Zdravím,

po nové instalaci systému se mi nedaří rozjet server Apache pro práci s PHP skripty.
- instalace LAMP podle Wiki
- adresář /var/www má uživatele nastaveno na "www-data" a práva "777"

Předchozí instalace fungovaly bez problémů, že bych tentokrát někde něco naklikl chybně? Při startu "localhost" vypíše: "Not Found The requested URL / was not found on this server."

Předem dík za tipy ke zprovoznění

tomas777

• Návštěvník
Re: Apache - server nevidí obsah /var/www
« Odpověď #1 kdy: 10 Srpna 2009, 17:00:48 »
Nejsem vůbec žádný odborník, ale k nastavení Apache, php, atd.  používám grafické prostředí "rapache" a muhu říct, že to vždy fungovalo na 100%.
Ubuntu 10.10, ASUS K50IJ, CPU Duo T5900, VGA INTEL int. GMA 4500M

josef_m

• Host
« Odpověď #2 kdy: 10 Srpna 2009, 17:12:48 »
a co to "rapache" je? resp. na co se pak mám zaměřit a co bych tam měl nastavit. Když se podívám na spuštěné služby systému, tak Apache jako takový běží ...

tomas777

• Návštěvník
« Odpověď #3 kdy: 10 Srpna 2009, 17:37:31 »
Zrovna jsem ve widlach, ale stáhni balík a uvidíš.
např. jednoduché mastavení root, tlačítkem restartuješ apache, ... atd.
Ubuntu 10.10, ASUS K50IJ, CPU Duo T5900, VGA INTEL int. GMA 4500M

Šuohob

• Závislák
« Odpověď #4 kdy: 10 Srpna 2009, 17:52:21 »
Root u apache se nastavuje tuším v /etc/apache2/sites-available/default, zkus se tam mrknout.
Tak dlouho se vrzá s Acerem, až se displej utrhne.

josef_m

• Host
« Odpověď #5 kdy: 11 Srpna 2009, 09:31:20 »
Zdravím vespolek,

díky za tipy. Nainstaloval jsem to "rapache" a to zásadní jsem uviděl hned: výchozí adresář  (root) nebyl /var/www.