Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Vypnutí Ubuntu  (Přečteno 2152 krát)

Talbotixxx

• Návštěvník
Vypnutí Ubuntu
« kdy: 19 Ledna 2010, 17:26:01 »
Stáhl jsem si Ubuntu 9.10 (jsem začátečník) a momentálně používám Windows Xp,bylo mi řečeno,že když  Ubuntu naistaluju tak i přes to mohu požívat Xp i Ubuntu zároveň.A chci se zeptat,jestli je možnost popřípadě,že se mi např. nebude Unbuntu líbit,nebo tak něco....jestli je možnost ho normálně odinstalovat (odstranit) ??

Vojtěch Trefný

• Don Quijote
Re: Vypnutí Ubuntu
« Odpověď #1 kdy: 19 Ledna 2010, 17:31:50 »

mka

• Závislák
  • Chybovat je moje.
    • Příložany Cé Zet
« Odpověď #2 kdy: 19 Ledna 2010, 17:48:59 »
No, zas tak úplně zároveň ne - na jednom počítači ano, ale buď jedno nebo druhý (pokud tedy nepoužiješ wubi pseudoinstalaci)

Talbotixxx

• Návštěvník
« Odpověď #3 kdy: 19 Ledna 2010, 17:51:25 »
No tak jasně,že jedno,nebo to druhy,ale proste to de...Mít tam oba operační systémy.A k tomu odstraňování potřebuju CD? Takže ,když sem si to stáhl tak si ho musim vypálit,abych to mohl naistalovat a kdyžtak odinstalovat????....
« Poslední změna: 19 Ledna 2010, 18:10:25 od Talbotixxx »

didicko

• Návštěvník
« Odpověď #4 kdy: 19 Ledna 2010, 20:32:10 »
Musíš si vytvoriť diskový oddiel pre Ubuntu na svojom HDD (najlepšie 2, jeden pre systém a druhý cca 2GB pre swap).
Ideálne je pre Ubuntu uvolniť tak 20 GB. Potom už len vložiť Live CD do mechaniky, restart a ideš na to. Prípadné odstránenie Ubuntu vyriešiš zformátovaním Ubunťáckeho oddielu, napr. pomocou inštalačného CD Windows.
Ubuntu 14.04, 32-bit. , AMD Athlon 64 X 2 4400+, 2 GB RAM, nVIDIA GeForce 7300 GS

On

• Stálý člen
  • **
    • Operační systémy
« Odpověď #5 kdy: 20 Ledna 2010, 09:16:48 »