Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: po instalaci černá obrazovka (wubi i standard)  (Přečteno 2841 krát)

teddy

• Návštěvník
po instalaci černá obrazovka (wubi i standard)
« kdy: 13 Března 2010, 14:03:06 »
Zdravím,

rád bych vyzkoušel ubuntu, ale nejde a nejde. Jsem začátečník v linuxu, ale řešení k mému problému jsem nenašel, resp. jedno je tady:
http://www.abclinuxu.cz/hardware/sestavy/notebooky/compaq/compaq-evo-n1015v

ale řeší jen instalaci. Mně instalace jde, po ní nic nenaběhne, pouze černo bez aktivity disku a čehokoliv dalšího (naběhne pouze záchranný režim s příkazovou řádkou). Týká se wubi instalace i normální na partition

Hardware:
Compaq Evo N1015v
Athlon XP 1500+ 512MB RAM LCD 1024x768 graficka karta ATI Radeon IGP320M (U1) (16 až 64 MB sdílené) 4336 [ALi] M5229 IDE 320GB ATA disk WD.

Dělá to i po výměně disku, problém zřejmě bude v grafice(?), ale nevím, jak to vyřešit. Něco napsat v záchrannm režimu?

Případné díky za váš čas!

TIBOR

• Závislák
  • Som uzivatel linuxovej distribucie, som linuxak?
Re: po instalaci černá obrazovka (wubi i standard)
« Odpověď #1 kdy: 13 Března 2010, 14:40:41 »
Pri tej normalnej instalacii si nabootoval livecd a odtial instaloval? Alebo ti nenabehol ani livecd. Kontroloval si cd na chyby?
HP Laptop 17-ca1xxx Ubuntu Mate 24.04 FF 64bit.
Asus X751LB-TY014H Ubuntu Mate 20.04.1 FF 64bit.
Linus, Lajnas, Línus, Luínus, Lajnus a je mi naozaj jedno, ako ľudia vyslovujú moje meno. Ale "Linux" je vždy "Linux". LINUS TORVALDS, tvorca Linuxového jadra.(V dokumente Revolution OS)

teddy

• Návštěvník
« Odpověď #2 kdy: 13 Března 2010, 14:42:18 »
Pri tej normalnej instalacii si nabootoval livecd a odtial instaloval? Alebo ti nenabehol ani livecd. Kontroloval si cd na chyby?