Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Repro v notebooku se neodpojuje [vyřešeno]  (Přečteno 961 krát)

Guitaro

• Návštěvník
Repro v notebooku se neodpojuje [vyřešeno]
« kdy: 08 Června 2010, 09:14:25 »
Dobrý den mám notebook ASUS K50AB, Linux Ubuntu 10.04 LTS (mám 4 GB ram tak si linux při instalaci stahl podporu PAE
a řeším problém se zvukem.
Problém je následující: po připojení čehokoliv (repráky, sluchátka) na výstup zvukovky se mi vnitřní repoduktory v notebooku neodpojí a hrají tak souběžně s velkýma připojeným na ten výstup.To samé se děje po připojení sluchátek.
Zkoušel jsem všemožný grafický mixery co sou v Centrum softwaru ubuntu a nic nepomáhá.
Jsem začátečníkem v používání Linuxu, můžete mi prosím poradit jak tento problém vyřešit???
Pokud Ano prosím pište postup jak pro úplného Maňase. Děkuji
« Poslední změna: 09 Června 2010, 17:34:09 od kiklhorn »

Guitaro

• Návštěvník
Re: Repro v notebooku se neodpojuje
« Odpověď #1 kdy: 09 Června 2010, 08:41:20 »
Dobrý den, tak problém vyřešen
Je potřeba jeden souborek přidat do adresare /etc. Souborek se bude nazývat modprobe.conf a uvnitř souboru je nutno napsat toto :
options snd_hda_intel position_fix=1 model=lenovo
pak stačí restartovat notebook, ale pozor po restartu se vám stane, že budou hrát repro v notebooku, ale to nevadí stačí odpojit a připojit jack znovu a už by to mělo jít.Po každém startu či restartu(i po vyvolaní PC z hibernace a takových to stavů) počítače je toto nutno provést. Jak říkám je to furt lepší než aby hrály třeba jen repro v noťasu nebo připojené zařízení s rerpo dohoromady(to se stalo u mě).

Doufám, že vám tato odpověď pomůže

Souborek který je nutno zkopírovat do adresáře etc přikládám. kdo bude chtít tak příponu jpg je nutno umazat a posléze soubor rozbalit (jinak mi to sem nešlo nahrát)

[attachment deleted by admin]
« Poslední změna: 12 Března 2011, 15:21:38 od Guitaro »