Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Pomoc s výběrem vysoké školy.  (Přečteno 7886 krát)

Tomáš Břinčil

• Občanské sdružení Ubuntu ČR
  • Závislák
  • moje obrázky ↓
    • TomasBrincil.cz
Pomoc s výběrem vysoké školy.
« kdy: 11 Ledna 2011, 21:28:20 »
Je to tady každý rok touhle dobou, tak doufám, že ostatní budou ohleduplní a buď poradí, nebo to vytrpí ;D
Předpokládám, že nejsem jediný na tomto fóru kdo to řeší.

Nejsem programátor, dělám PHP, BASH, C, python? Programovat mě baví, ale než na OOP nebo čistotu kódu hledím na funkčnost.
Bavím mě slaboproudá elektronika. Programování Arduina aj.
Ve škole mě bavila akorát fyzika (ty věci poslední dobou jsou víc matika)
Matiku bych měl mít silnou, nějaký potenciál mám, ale nepatřím mezi nejlepší ve třídě protože ve volném čase nepočítám dostatečné množství příkladů.

Vybraný mám FIT na ČVUT + Robotika a Kybernetika na FEL.
Pokud bych se rozhodoval podle toho co by mě bavilo, tak jdu na Robotiku a Kybernetiku. Pokud bych se měl zamyslet nad budoucím zaměstnáním a uplatněním, příjde mi lepší FIT.
A teď babo raď :)

Všem kteří konstruktivně přispějí velice děkuji, mám v hlavě docela zmatek ;)

oyankee

• Host
Re: Pomoc s výběrem vysoké školy.
« Odpověď #1 kdy: 11 Ledna 2011, 21:53:24 »
Běž tam, kam tě srdce táhne. Z vlastní zkušenosti vím, že ačkoliv jsem šel původně na lépe znějící obor, stejně jsem tam nevydržel a šel za tím, co mě vždy táhlo. Ty roky už mi ale nikdo nevrátí... ;)

MacHala

• Stálý člen
  • **
  • Big Bro iz watching joo!
    • ZlejT
« Odpověď #2 kdy: 11 Ledna 2011, 23:09:27 »
do Brna se ti dojizdet nechce, ze? myslim, ze zrovna tobe(kvuli te elektronice) by se u nas na FIT VUTBR libit i mohlo (jinak bych to ale nikomu, pokud neni na hardware, rozhodne nedoporucil)...
Prislusnik ligy, za kreativni pouzivani interpunkcnich znamenek, carek, predevsim.
=======================================