Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Ubuntu 11.10 po instalaci nenabootuje  (Přečteno 1220 krát)

rastalien

• Návštěvník
Ubuntu 11.10 po instalaci nenabootuje
« kdy: 08 Listopadu 2011, 07:56:18 »
Zdravím,

snad nezakládám duplicitní téma, ale co jsem hledal, odpověď na můj problém jsem nenašel. Omlouvám se předem, pokud jsem následující řádky formuloval hloupě, jsem začátečník.

Mám 3 roky starý desktop (intel 945 chipset & core2duo cpu, 4 GB RAM, nvidia 6600gt gpu, ...), na kterém prozatím běžely bez problémů předchozí verze ubuntu, včetně 11.04 ... vždy jsem je po čase střídal s legálními xp, ale teď nejsem schopen rozjet verzi 11.10. Live session funguje bez problémů vč. připojení k internetu, instalace je taktéž bezproblémová - instaloval jsem Ubuntu jako hlavní systém na čistý zformátovaný disk, zvolil stažení aktualizací během instalace atd. Pokud ale chci po instalaci nabootovat z disku, start systému se vždy zastaví u kroku "Checking battery state" nebo "Starting LightDM desktop manager", kurzor bliká, disk nejede a už se nestane nic. Počítač pak zareaguje pouze na reset nebo vypnutí, kdy se systém normálně ukončí a provede požadovanou akci. Napadá mě problém s ovladačem grafiky nebo diskem, ale jak už jsem zmínil, předchozí verze Ubuntu i windows s obojím fungovaly bez problémů, disk jsem kontroloval. Nevím ale, jak přepnout systém při startu do diagnostického režimu nebo jak zjistit, na čem se start zasekl. Rád bych na tomto PC už používal Ubuntu jako hlavní systém, proto prosím o radu, jak zjistím, co se stalo. Zkoušel jsem instalovat Ubuntu i Kubuntu 11.10 a dopadlo to v obou případech stejně. Díky.

compaq

• Závislák
  • Díky všem za rady a tipy.
Re:Ubuntu 11.10 po instalaci nenabootuje
« Odpověď #1 kdy: 08 Listopadu 2011, 08:19:18 »
Rád bych na tomto PC už používal Ubuntu jako hlavní systém, proto prosím o radu...

Nainstaluj U10.04