Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Prechod z 6.06 na 6.10 - problemy  (Přečteno 3648 krát)

Andrej Galbavý

• Návštěvník
Prechod z 6.06 na 6.10 - problemy
« kdy: 07 Ledna 2007, 20:25:35 »
Dneska som sa rozhodol, ze aktualizujem 6.06 na 6.10 ( uz to zacinam lutovat, asi som mal zostat pri 6.06).
Takze som vlozil do mechaniky Alternate CD 6.10 i386 a v terminale zadal prikaz - gksu "sh /cdrom/cdromupgrade"
povolil som aj stahovanie aktualizacii z netu, co trvalo asi tak 3 hod. mam DSL 512, potom uz pri instalovani balikova mi vyhodilo nejaku chybu ze v adresari /usr/X11R6/bin su najeke subory , ktore nemoze aktualizovat, nezapisal som si tu hlasku...
Takze mi zrusilo aktualizaciu, ikonka synapticu ukazovala, ze su dostupne aktualizacie, ked som otvoril synaptic - hlasilo poskodenych 15 balickov, dal som Filter- Broken- opravit poskodene balicky, ale vzdy mi to vyhodi tu istu chybu nemoze presunut alebo aktualizovat /etc/X11R6/bin/ - v ktorom su dva subory "xli" a "xlito"

Tak som skopiraoval tu hlasku :

This upgrade requires that the /usr/X11R6/bin directory be removed and replaced with a symlink. An attempt was made to do so, but it failed, most likely because the directory is not yet empty. You must move the files that are currently in the directory out of the way so that the installation can complete. If you like, you may move them back after the symlink is in place.

This package installation will now fail and exit so that you can do this. Please re-run your upgrade procedure after you have cleaned out the directory.

co s tym ?

Uz som zmazal dany adresar, ale vobec to nepomaha ....

GlidingFLY

• Stálý člen
  • **
« Odpověď #1 kdy: 07 Ledna 2007, 22:00:39 »