Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Sdílená Canon LBP3010  (Přečteno 6340 krát)

m_v

• Aktivní člen
  • *
Sdílená Canon LBP3010
« kdy: 08 Února 2012, 12:35:24 »
Na školní síti mám na jednom pc (win xp) nasdílenou tiskárnu Canon LBP 3010. V ubuntu 11.10 dám přidat tiskárnu - windows tiskárna skrze smb - najdu to pc - vyberu Canon LBP - pak to chce ovladač a zde mám problém - v databázi není tento typ, nemám ppd soubor (nemám cd k tiskárně momentálně po ruce), ale odtud: http://www.canon-europe.com/Support/Consumer_Products/products/printers/Laser/i-SENSYS_LBP3010.aspx?DLtcmuri=tcm:13-846492&page=1&type=download jsem si stáhnul ovladač pro linux - V240_uk_EN.tar.gz a mám ho na ploše.

Jsem úplný začátečník a nevím jak ten ovladač instalovat, nebo jak ho vyhledat během přidávání té tiskárny? Ten soubor tar.gz jsem rozbalil a tam je spousta dalších složek pro 32bit, 64bit atd.

RRRadek Neužil

• Člen občanského sdružení Ubuntu ČR a placené komunitní podpory
  • Administrátor fóra
  • Závislák
Re:Sdílená Canon LBP3010
« Odpověď #1 kdy: 08 Února 2012, 14:47:43 »
Pokud máš nainstalovaný Ubuntu 32bit tak zkus nainstalovat balíky co jsou ve staženém archivu /Linux_CAPT_PrinterDriver_V240_uk_EN/32-bit_Driver/Debian/
pak restart a teoreticky už tam ty tiskárny budeš mít.

Pokud ale máš 64bit tak bych možná zkusil dodat mu ty PPD, Ty najdeš zase v /Linux_CAPT_PrinterDriver_V240_uk_EN/Src/ dále v /cndrvcups-capt-2.40/ppd/ v tvém případě asi tento CNCUPSLBP3000CAPTJ.ppd.
PS: omluvte moji češtinu není to moje silná stránka, snažím se hlavně vystihnou podstatu problému. ;)

m_v

• Aktivní člen
  • *
« Odpověď #2 kdy: 23 Února 2012, 09:53:22 »
Jsem se k tomu konečně dostal a udělal jsem to přesně podle tvého návodu - teď mi to píše: