Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: SW: The old republic?  (Přečteno 2043 krát)

snizek

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 10
SW: The old republic?
« kdy: 07 Srpna 2012, 14:26:07 »
Zdravím,
funguje někomu tato hra pod Ubuntu 12.04 s wine 1.4? Zatím jsem rozjel jen přihlašovací dialog ale hra se načítá asi 5 - 10 minut a pak se to sekne na Splashscreenu těsně před hrou. Nemá někdo nějaký nápad?

Díky,
David

snizek

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 10
Re:SW: The old republic?
« Odpověď #1 kdy: 07 Srpna 2012, 14:53:18 »
Teď jsem zjistil že to do Terminálu hází nějaké chyby s Pixel shaderem. Tady je kus výpisu, je to opravdu dlouhý - :D

Kód: [Vybrat]
ImmediateModeRenderer Error: SetVertexShader called with mapped null vertex shader entry. VSID 166070064
ImmediateModeRenderer Error: SetPixelShader called with null pixel shader. PSID 166070088
ImmediateModeRenderer Error: SetVertexShader called with mapped null vertex shader entry. VSID 166070064
ImmediateModeRenderer Error: SetPixelShader called with null pixel shader. PSID 166070088
fixme:win:GetWindowPlacement not supported on other process window 0x6004e
fixme:d3d:query_init Unhandled query type 0xc.
ImmediateModeRenderer Error: SetVertexShader called with mapped null vertex shader entry. VSID 166070064
ImmediateModeRenderer Error: SetPixelShader called with null pixel shader. PSID 166070088
ImmediateModeRenderer Error: SetVertexShader called with mapped null vertex shader entry. VSID 166070064
ImmediateModeRenderer Error: SetPixelShader called with null pixel shader. PSID 166070088
fixme:win:GetWindowPlacement not supported on other process window 0x6004e
fixme:d3d:query_init Unhandled query type 0xc.
ImmediateModeRenderer Error: SetVertexShader called with mapped null vertex shader entry. VSID 166070064
ImmediateModeRenderer Error: SetPixelShader called with null pixel shader. PSID 166070088
ImmediateModeRenderer Error: SetVertexShader called with mapped null vertex shader entry. VSID 166070064
ImmediateModeRenderer Error: SetPixelShader called with null pixel shader. PSID 166070088
fixme:win:GetWindowPlacement not supported on other process window 0x6004e
fixme:d3d:query_init Unhandled query type 0xc.
ImmediateModeRenderer Error: SetVertexShader called with mapped null vertex shader entry. VSID 166070064
ImmediateModeRenderer Error: SetPixelShader called with null pixel shader. PSID 166070088
ImmediateModeRenderer Error: SetVertexShader called with mapped null vertex shader entry. VSID 166070064

pacholik

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 2072
Re:SW: The old republic?
« Odpověď #2 kdy: 07 Srpna 2012, 15:08:43 »

snizek

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 10
Re:SW: The old republic?
« Odpověď #3 kdy: 08 Srpna 2012, 10:21:23 »
Děkuju za radu, ale nepomohlo to. Píše to to samý. Nějaký jiný nápad?

sabraq

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 3589
  • Bootloader-není téma k hovoru,ani zbytný prostor
Re:SW: The old republic?
« Odpověď #4 kdy: 08 Srpna 2012, 18:39:47 »
Zkus si přes winetricks změnit offscreen rendering mode a direct renderer. Více najdeš v useful registry keys ve winhq.org/wiki
PP v kolečku - není licence,pouze upozornění na reklamu
"Dress code" - oblečení podle předpisu(ne kódované oblečení)
CC v kolečku - je licence,značí,že se někdo nesmírně snaží

snizek

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 10
Re:SW: The old republic?
« Odpověď #5 kdy: 08 Srpna 2012, 20:53:41 »
Tak jsem to změnil a teď mi v terminálu lítá tato chyba:

Kód: [Vybrat]
fixme:win:GetWindowPlacement not supported on other process window 0x50060
fixme:d3d:query_init Unhandled query type 0xc.

snizek

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 10
Re:SW: The old republic?
« Odpověď #6 kdy: 08 Srpna 2012, 21:17:05 »
Dobrý, vyřešil jsem to v PlayOnLinux. Děkuji všem za rady, už to funguje!

snizek

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 10
Re:SW: The old republic?
« Odpověď #7 kdy: 10 Srpna 2012, 12:25:05 »
Chvilku mi to fungovalo a dnes jsem zapnul počítač a v Debugu jsem zjistil následující chyby.

Kód: [Vybrat]
| Variable USERNAME set to '***'
| Variable PASSWORD set to '***| Variable PLATFORM set to 'gamepad.swtor.com:443'
| Variable ENVIRONMENT set to 'swtor'
| Variable LANG set to 'en-us'
| Variable TORSETS set to 'main,en-us'
| Executing batch file 'swtor_dual.icb':

|> set shardaddress @${server}:${port}:${instance}
| Variable SHARDADDRESS set to '@::'
|> server install HeroEngine
| Successfully installed server application: HeroEngine

|> server start HeroEngine://test1@null::IpcConsole:1 dual=true username=${username} password=${password} shardaddress=${shardaddress} environment=${environment} platform=${platform} lang=${lang} tors| Successfully started server: HeroEngine://test1@null::IpcConsole:1

|> autotick
| Beginning auto-tick.  Use <Ctrl-shift-x> to break.
fixme:dbghelp:EnumerateLoadedModulesW64 If this happens, bump the number in mod

Po tomhle už se to nehne. Neví někdo co s tím?

 

Provoz zaštiťuje spolek OpenAlt.