Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Obnova W  (Přečteno 867 krát)

marprus

• Návštěvník
Obnova W
« kdy: 09 Listopadu 2012, 13:53:48 »
Zdravím,

jsem začátečník...chtěl bych se zeptat. Nainstaloval jsem si ke svým W8 ubuntu pomocí Wubi. Je možné teď ve Windows provést obnovu systému, aniž by se mi ubuntu smazalo? Píšou, že obnova nemá vliv na uživatelova data a osobní soubory, ale nevím jak W budou složku ubuntu na disku považovat.

Díky moc za info!!
Martin

TIBOR

• Závislák
  • Som uzivatel linuxovej distribucie, som linuxak?
Re:Obnova W
« Odpověď #1 kdy: 09 Listopadu 2012, 14:02:54 »
Ide o to co myslis pod obnova. Ak opravu systemu pomocou instalacneho dvd w tak by programy mali ostat nedotknute. Maximalne to zrusi vyber OS pri starte.
Ak myslis obnovu pomocou recovery particie w tak ta by mala mazat komplet disk a dostat ho do stavu po kupe.
Osobne sa vo wubi nevyznam ale mozno by islo odzalohovat subor so systemom ubuntu a po obnove w spravit novu instalaciu ubuntu a potom tam vratit ten odzalohovany subor s ubuntu. Tam by bolo treba davat pozor na verziu jadra aby grub hladal tu co je v odzalohovanom subore s diskom ubuntu a  aby sa zavadzac potom vedel nabootovat.
Snad sa vyjadria aj ostatny co maju skusenost s wubi.

P.s Este ma napadlo ze by si nemusel rozumiet zavadzac s UUID(oznacenim) odzalohovaneho disku.
« Poslední změna: 09 Listopadu 2012, 14:11:13 od TIBOR »
HP Laptop 17-ca1xxx Ubuntu Mate 24.04 FF 64bit.
Asus X751LB-TY014H Ubuntu Mate 20.04.1 FF 64bit.
Linus, Lajnas, Línus, Luínus, Lajnus a je mi naozaj jedno, ako ľudia vyslovujú moje meno. Ale "Linux" je vždy "Linux". LINUS TORVALDS, tvorca Linuxového jadra.(V dokumente Revolution OS)

donny

• Závislák
« Odpověď #2 kdy: 09 Listopadu 2012, 14:56:51 »