Čistě pro zajímavost jsem si nahodil 32bit systém(na 64bitu jsem to nedokázal rozchodit) a nahradil aktuální adobe flash verzí 10.3. Plná akcelerace obou streamů chodila, ale mělo to mušky v nekompatibilitě s Nvidia ovladačem při vykreslování obrazu(projevuje se jen někdy)(cosi se v minulosti řešilo, ale potom Adobe ukončilo podporu plné akcelerace a Nvidia se na to logicky vybodla.)
Logicky plná akcelerace velmi značně odlehčuje práci CPU.
Avšak jako mnohem zajímavější mi přišlo, že Adobe flash 10.3, který je dělaný pro single thread na CPU i při softwarovém vykreslování vytěžoval CPU ménně ( v řádu jednotek procent 5%, 8% atd, než Adobe flash 11.x, který je s podporou SSE2 a multithreadem! Nejspíše daň za režii multithreadingu.
Přesto všechno nemůžu starý, děravý a nestabilní Adobe flash 10.3 doporučit a nebudu tu ani dávat návod na rozchození v současném xbuntu 12.04. Kdo to potřebuje do HTPC apod si poradí sám.
V budoucnu nám snad potřeba Adobe flashe poklesne díky pokroku ostatních součástí nebo nahrazením plně funkční svobodnou alternativou.