Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Cyklické vykreslování  (Přečteno 873 krát)

Matesax

  • Host
Cyklické vykreslování
« kdy: 02 Května 2013, 12:34:52 »
Dobrý den,
řeším problém, který platí snad pro každé vykreslování v PC. Totiž - že musí být cyklické. Z logiky vyplývá, čím rychleji cyklus proběhne a čím vícekrát za sebou, tím plynuejší, spojitější, atp. obraz vznikne. Místo toho OS v JSA nevykresluje lépe, ale hůře než mnohem propracovanější a tedy mnohem náročnější OS jako třeba UNIX. Tak se ptám, jak může OS s vyššímy nároky pracovat lépe než nějaký jednoduchý? Příkladem může být třeba:

http://www.menuetos.net/

Nejen grafika, ale i celý OS se chová jako by měl zvládat miliardy úkonů - přitom OS ve kterém si jej pustíte ve virtualizačním programu vše zvládá lépe... (Já jej pouštěl v LUbuntu.)
Děkuji za vysvětlení.

Myrmica

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 1701
    • MYRMICA
Re:Cyklické vykreslování
« Odpověď #1 kdy: 02 Května 2013, 13:08:56 »
Nemůže to být způsobeno tím, že složitější OS využívá pro kreslení HW podporu? Případně může mít pro kreslení speciálně optimalizovanou proceduru, která využívá speciální instrukce procesoru, znalosti o přímém zápisu do paměti GK a podobně.
Stolní strojek: OS– UBUNTU 16.04 x86_64, MB ASUS P8 Z68-V/GEN3, Intel® Core™ i5-3470 CPU @ 3.20GHz × 4 , 16GiB DDR3, GeForce GTX 670...
Notebook: ASUS U53Jc OS– UBUNTU 16.04 x86_64, Windows 7, Processor – Intel Core i5-460M (2,53 GHz), Graphics – switchable NVIDIA GeForce 310M and Intel GMA HD

 

Provoz zaštiťuje spolek OpenAlt.