Domů
Ubuntu CZ/SK
Wiki
Komunita
Domů
Nápověda
Vyhledávání
Přihlásit
Registrovat
Prosíme
přihlašte se
nebo
zaregistrujte
.
1 hodina
1 den
1 týden
1 měsíc
nastálo
Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Fórum Ubuntu CZ/SK
»
Ubuntu pro osobní počítače
»
Multimédia
»
Cyklické vykreslování
« předchozí
další »
Tisk
Stran: [
1
]
Autor
Téma: Cyklické vykreslování (Přečteno 873 krát)
Matesax
Host
Cyklické vykreslování
«
kdy:
02 Května 2013, 12:34:52 »
Dobrý den,
řeším problém, který platí snad pro každé vykreslování v PC. Totiž - že musí být cyklické. Z logiky vyplývá, čím rychleji cyklus proběhne a čím vícekrát za sebou, tím plynuejší, spojitější, atp. obraz vznikne. Místo toho OS v JSA nevykresluje lépe, ale hůře než mnohem propracovanější a tedy mnohem náročnější OS jako třeba UNIX. Tak se ptám, jak může OS s vyššímy nároky pracovat lépe než nějaký jednoduchý? Příkladem může být třeba:
http://www.menuetos.net/
Nejen grafika, ale i celý OS se chová jako by měl zvládat miliardy úkonů - přitom OS ve kterém si jej pustíte ve virtualizačním programu vše zvládá lépe... (Já jej pouštěl v LUbuntu.)
Děkuji za vysvětlení.
IP zaznamenána
Myrmica
Závislák
Příspěvků: 1701
Re:Cyklické vykreslování
«
Odpověď #1 kdy:
02 Května 2013, 13:08:56 »
Nemůže to být způsobeno tím, že složitější OS využívá pro kreslení HW podporu? Případně může mít pro kreslení speciálně optimalizovanou proceduru, která využívá speciální instrukce procesoru, znalosti o přímém zápisu do paměti GK a podobně.
IP zaznamenána
Stolní strojek: OS–
UBUNTU 16.04 x86_64
, MB ASUS P8 Z68-V/GEN3, Intel® Core™ i5-3470 CPU @ 3.20GHz × 4 , 16GiB DDR3, GeForce GTX 670...
Notebook:
ASUS U53Jc
OS–
UBUNTU 16.04 x86_64
, Windows 7, Processor – Intel Core i5-460M (2,53 GHz), Graphics – switchable NVIDIA GeForce 310M and Intel GMA HD
Tisk
Stran: [
1
]
« předchozí
další »
Fórum Ubuntu CZ/SK
»
Ubuntu pro osobní počítače
»
Multimédia
»
Cyklické vykreslování
Provoz zaštiťuje
spolek OpenAlt
.