A jak jsi to vyřešil? Docela by mě to zajímalo.
Rozchozeno přes Asterisk. Brána je 2N Voice Blue Lite.
Na bráně se nastaví akorát IP a port serveru s Asteriskem.
Asterisku pak stačí nastavit do konfigurace extensions.conf přesměrování na bránu. To lze například docílit takto:
exten=>_7XXXXXXXX,1,Dial(SIP/${EXTEN}@10.0.0.20,,r)
Toto se dá do sekce [default] třeba pro všechny pokusy volat. Myslím, že to je jasné. Jakékoliv číslo co začne 7 a má počet znaků podle počtu X se bude vytáčet protokolem SIP na IP 10.0.0.20. To v té závorce EXTEN doplní ono tel. číslo, které se pošle do brány.
Ještě potřeba v users.conf (pokud to nejde přes databázi) udělat uživatele pro autorizaci klienta.
Ku příkladu takto:
[viper]
context=viper
type=peer
host=10.0.0.10
fromuser=viper
secret=heslo
fromdomain=domain.tld
allow=all
transport=tcp
dtmfmode=rfc2833
canreinvite=no
(co co znamená najdete na google v pohodě)
Nahrávání jsem pak rozchodil takto:
zaměnit
exten=>_7XXXXXXXX,1,Dial(SIP/${EXTEN}@10.0.0.20,,r)
za
exten=>_7XXXXXXXX,1,MixMonitor(${EXTEN}.gsm)
exten=>_7XXXXXXXX,2,Dial(SIP/${EXTEN}@10.0.0.20,,r)