Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Anketa

Problém v komunikácii s vretenom

Problem v komunikácii s vretenom.
0 (0%)
Vreteno napojené na usb port
0 (0%)

Celkem hlasů: 0

Autor Téma: Problem v komunikacii s vretenom linuxcnc  (Přečteno 1713 krát)

robocop

Problem v komunikacii s vretenom linuxcnc
« kdy: 16 Listopadu 2014, 19:42:02 »
Ja niesom veľký odborník na ubuntu a preto vysvetlim môj problem takto. Mám cnc router. Beźal som na starej verzii a ta prestala pracovať tak som ubuntu preištaloval pod windows.Osi xyz boli ovladane cez 25 pinový COM port. Fungujú aj teraz perfektne , ale problem je v tom ,že vreteno je ovladané cez usb port s  usb port adapterom , ktorý po pripojení na pc je ako com3. Ubutu však neviem nastaviť tak aby komunikoval s frekvenčným meničom a teda s vretenom . Prosím pomôžte. Ak bude treba poskytnem viac detailov.
« Poslední změna: 16 Listopadu 2014, 20:52:06 od robocop »

Myrmica

• Závislák
    • MYRMICA
Re:Problem v komunikacii s vretenom linuxcnc
« Odpověď #1 kdy: 18 Listopadu 2014, 06:52:25 »
1. První problém je Ubuntu nainstalované pod Windows. Nainstaluj ho vedle nebo místo Windows.
2. Po jaké lince komunikuje Frekvenční měnič? Po té samé COM (v Ubuntu sériové linky mají označení ttySx, kde x je 0,1,2... nebo USB a podobně).
Stolní strojek: OS– UBUNTU 16.04 x86_64, MB ASUS P8 Z68-V/GEN3, Intel® Core™ i5-3470 CPU @ 3.20GHz × 4 , 16GiB DDR3, GeForce GTX 670...
Notebook: ASUS U53Jc OS– UBUNTU 16.04 x86_64, Windows 7, Processor – Intel Core i5-460M (2,53 GHz), Graphics – switchable NVIDIA GeForce 310M and Intel GMA HD

robocop

Re:Problem v komunikacii s vretenom linuxcnc
« Odpověď #2 kdy: 25 Listopadu 2014, 16:07:16 »
To je mi vsetko jasne, ale ja potrebujem niekoho kto ma vreteno zapojene tak ako ja , aby mi mohol poskytnut kopiu configs suboru, lebo pre mna napisat nejaky prikazovy riadok v linuxe je ako pre negramotneho podpisat sa. :)