Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Nefunkční všeobecné nastaveni Ubuntu 14.04  (Přečteno 1830 krát)

dschr3

• Návštěvník
Nefunkční všeobecné nastaveni Ubuntu 14.04
« kdy: 17 Ledna 2015, 03:54:08 »
Dobrý den.
Jelikož jsem nováček, předem se omlouvám, jesli se toto již zde řešilo. Nepokládám se za profika, ale Ubuntu používám 6 let a zatim sem si vždy vše vyřešil sam. Bohužel sem v situaci, kdy nechci reinstalovat cele Ubuntu. Proto dotaz:
Nemohu nastavit nic v nastaveni Ubuntu. Objevuje se pouze mala červena ikona flashe a pokud na ni kliknu, cele se to zavře a chybu žadnou nehlasi. Již sem zkoušel reinstal samby, nautilusu, unitu a stale nic.
Přikladam obrazky.

Diky moc d

TIBOR

• Závislák
  • Som uzivatel linuxovej distribucie, som linuxak?
Re:Nefunkční všeobecné nastaveni Ubuntu 14.04
« Odpověď #1 kdy: 17 Ledna 2015, 10:52:53 »
Skus do terminalu zadat
Kód: [Vybrat]
unity-control-center --overviewa ked to spadne tak pozri ci to tam nevypisalo chybu.
Pripadne skus vytvorit noveho uzivatela a pozri ci sa chyba bude prejavovat aj tam. Ak ti novy uzivatel nepojde vytvorit v grafike skus terminal
http://wiki.ubuntu.cz/z%C3%A1kladn%C3%AD_p%C5%99%C3%ADkazy#pr%C3%A1ce_s_u%C5%BEivatelsk%C3%BDmi_%C3%BA%C4%8Dty_a_skupinami

Ak sa ti chyba nebude prejavovat v novom uzivatelovi tak skus resetnut nastavenia unity do zakladnych nastaveni.
Inak by som to skor videl na chybu v theme tak mozes skusit zmenit temu alebo preinstalovat/doinstalovat temu.
« Poslední změna: 17 Ledna 2015, 10:55:01 od TIBOR »
HP Laptop 17-ca1xxx Ubuntu Mate 24.04 FF 64bit.
Asus X751LB-TY014H Ubuntu Mate 20.04.1 FF 64bit.
Linus, Lajnas, Línus, Luínus, Lajnus a je mi naozaj jedno, ako ľudia vyslovujú moje meno. Ale "Linux" je vždy "Linux". LINUS TORVALDS, tvorca Linuxového jadra.(V dokumente Revolution OS)

TIBOR

• Závislák
« Odpověď #2 kdy: 17 Ledna 2015, 11:38:52 »
Chyba by mohla byt toto