Jak nahrávat do Steam Workshopu v LinuxuRozhodla jsem se sepsat krátký návod jak nahrávat do Workshopu v operačním systému Linux.
1. Vytvoření scriptu k nahrávání1.1. Na ploše si vytvoříme nový textový dokument s názvem:
Workshop.vdf1.2. Do souboru vložíme níže uvedený text:
"workshopitem"
{
"appid" "403190"
"publishedfileid" "0"
"contentfolder" "cesta k obsahu"
"previewfile" "cesta k náhledu"
"visibility" "0"
"title" "Název"
"description" "Popis "
"changenote" "Soupis provedených změn"
}
appid - Identifikace jaké hry se obsah Workshopu týká, v našem případě je vyplněno ID pro Planetbase
publishedfileid - Pokud nahráváme úplně nový obsah, necháme zadanou 0. Pokud chceme něco aktualizovat, je potřeba vyplnit ID z workshopu. To zjistíme z adresy položky ve Workshopu, například zde je to
1717852428:
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1717852428contentfolder[/b] - Zadáme adresu ke složce s obsahem pro Workshop (pozor, nahraje se vše co se v uvedené složce nachází). Například:
/home/název domovského adresáře/Dokumenty/Projekty/Planetbase/previewfile - Zadáme adresu k souboru s naším náhledem reprezentující obsah pro Workshop. Například:
/home/název domovského adresáře/Dokumenty/Projekty/Planetbase/obrazek.pngvisibility - Zde můžeme upravit viditelnost souboru zadáním čísla 0 (viditelné pro všechny), 1 (viditelné pro přátelé) či 2 (viditelné pouze vývojářům)
title - Zde vyplníme název našeho obsahu
description - Zde vyplníme popis našeho obsahu
changenote - Zde můžeme napsat nějaký popis provedených změn
1.3. Po provedení změn souboru uložíme a zavřeme
2. Instalace SteamCMD2.1. Otevřeme terminál
2.2. Provedeme instalaci SteamCMD zadáním příkazu:
sudo apt-get install steamcmd
3. Nahrání do Workshopu3.1. Opět si otevřeme terminál
3.2. Spustíme SteamCMD zadáním příkazu:
steamcmd
3.3. Přihlásíme se na náš účet ve Steamu zadáním příkazu:
login název účtu
Název účtu nahradíme jménem našeho účtu, takže například:
login kattnienika- 3.4. Pokud bude potřeba, zadáme heslo a potvrdíme klávesou Enter
- 3.5. Provedeme nahrání zadáním příkazu:
workshop_build_item cesta k souboru Workshop.vdf
Cesta k souboru Workshop.vdf nahradíme celou cestou k souboru, takže například:
workshop_build_item /home/kattnienika/Dokumenty/Projekty/Planetbase/Workshop.vdf3.6. Nakonec ukončíme SteamCMD zadáním příkazu
exit