Nezavisly tym Reversity Studios (drive znamy pod nazvem 7thSquad), jenz existuje jiz 5 let, shani do tymu nove schopne a talentovane programatory!
Nasi dosavadni praci naleznete na webu
www.reversity.org.
Oc se jedna: Vyvoj next-generation multiplatformniho, modularniho engine.
Co za to: Nove zkusenosti, prace s nejnovejsimi technologiemi a metodami, zlepseni schopnosti tymove spoluprace a take moznosti do budoucna.
Pozadavky: Vek >= 17 ; zkusenosti v dane oblasti zajmu
Kontakt:
www.reversity.org , info@reversity.org
--- detaily ---
Nas tym vyvijel neco pres 4 roky engine s nazvem Panther3D urceny vyhradne pro FPS. Tento engine byl postaven na DirectX 9. Postupne jsme vyzkouseli nejruznejsi knihovny jako Newton Dynamics, PhysX a DSound. Byl to vsak nas prvni engine, proto nebyl navrzen dostatecne flexibilne a neumoznoval jednoduche rozsireni a prechod na jine platformy nez Windows. Proto sme se rozhodli zacit s vyvojem Panther3D[2], jenz ma zcela nove jadro a je maximalne flexibilni. V soucasne dobe mame zakladni casti OpenGL a DirectX 9 modulu a kod je platformne nezavisly. Mame zakaldni strukturu PhysX a OpenAL modulu, zacina vyvoj DirectX 10 modulu. Potrebujeme programatory, kteri by se starali zejmena o udrzovani OpenGL modulu. Dale se nabizi jeste tyto pozice: PhysX modul, OpenAL modul, tvorba level editoru, material system + material editor (mame hotovy koncept), tvorba zakladnich hernich trid pro export do scriptu.
Ma se jednat o jednoduchy a presto robustni engine, jenz primarne nabidneme nezavislym hernim vyvojarum, vytvorime komunitu modderu a pozdeji nabidneme engine pro komercni vyuziti.
Jestli te zajima vyvoj 3D aplikaci a chces se podilet na jednom z nejperspektivnejsich enginu, ktery vyviji nezavisly tym v CR, ozvi se nam!!
PS: Engin poběží pod Linuxem a Windows. Další platformy zatím se neplánují. Možná do budoucna Mac OS