Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: HP nx9420  (Přečteno 2152 krát)

SKOČDOPOLE Tomáš

• Aktivní člen
  • *
HP nx9420
« kdy: 28 Března 2007, 14:41:28 »
Ahoj

mam dotaz ohledne HP nx9420. Jsem v Linuxu nováček - Nainstaloval jsem na něj Ubuntu - šlapalo asi tři dny v pohodě. Potom jsem tam dle vícero návodů zkoušel cpufreq. Abych mel frekvenci 2,16GHz misto 1GHz. Pak jsem jeste neco delal ohledne Wake up on Lan a bluetooth. Potom jsem notas vypnul. Druhy den jsem k nemu prisel a zapnul. Ale prvni co se zobrazi na displeji je logo HP. To zacalo "stroboskopicky" blikat a dal jsem se nedostal. Ani zavadec to nezaclo nacitat. A do Biosu me to taky nepustilo. tak jsem zkusil vyndat obe dve baterky a  po chvili zapnout. To uz se notas v pohode rozjel - ubuntu mi najelo. Tak jsem ho vypnul, baterky dal zpatky, zasrouboval kryt a notas zase nic. Tak znovu vyndam baterie. Ale notas naskocil az na ponekolikate.
Tedkom na nem delam a slape v pohode.

Tak bych se chtel zeptat, jestli je mozne, ze jsem nejak rozhasil nastaveni v Linuxu a ten to zpusobuje, nebo se jedna o chybu HW a mam dat notas do servisu.
Pripadne co by ste mi prosim doporucili.
Je divne, ze se nedostanu v tu chvili ani do Biosu.

PS: verzi biosu mam F19

Dekuji
Ubuntu 7.04
HP nx9420

nojvirt

• Aktivní člen
  • *
HP nx9420
« Odpověď #1 kdy: 28 Března 2007, 15:01:03 »
Mam taky nx9420...
Kubuntu na nem obcas pouziju a zatim ok. Asi bych nechal baterky vevnitr a zkusil nainstalovat Ubuntu znovu - uvidis.
Ubuntu od 5.04...

"My howercraft is full of eels!!"

SKOČDOPOLE Tomáš

• Aktivní člen
  • *
HP nx9420
« Odpověď #2 kdy: 28 Března 2007, 15:31:53 »
Jo diky za radu! Chystam se na to, ale prvne si radeji zalohuju nekam image disku. Zitra bych mel mit SATA 2 USB, tak pripojim disk k jinemu pocitaci a udelam si obraz. Potom zkusim preinstalovat.