Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Instalace bez připojení k Internetu  (Přečteno 2953 krát)

Cooker

• Návštěvník
Instalace bez připojení k Internetu
« kdy: 12 Června 2007, 08:28:50 »
Ahoj. Jsem úplný začátečník a chtěl bych nainstalovat UBUNTU 6.06.1 Alternate i386 na starý notebook Gericom 1100P. Problém je v tom, že nemám možnost připojit tento k internetu a nevím, zda není potřeba po instalaci stahovat nějaké větší baliky dat (aktualizace nebo nějaké další doplňkové balíčky).

Proto bych se tedy rád zeptal, zda mohu instalovat i bez připojeni na net s vyhlídkou, že bude vše funkční???!!!

P.S. Snažil jsem se odpověď najít ve fóru, ale nezdařilo se - pokud jsem hledal špatně, tak se omlouvám a děkuji za odpověď!

Pavelp

• Host
« Odpověď #1 kdy: 12 Června 2007, 08:41:18 »
Ne.

Marp

• Moderátor
  • Závislák
  • Moje práce není probudit ovce, ale shromáždit vlky
    • Marek Marp Pszczolka
« Odpověď #2 kdy: 12 Června 2007, 08:48:23 »
Ano
Marek *Marp* Pszczolka
--------------------------------------------
Lenovo IdeaPad 5, CPU: 8jádrový AMD Ryzen 7, 16GB RAM, GPU: AMD ATI Renoir, 512GB SSD + Debian GNU/Linux Bookworm/Sid - Kernel: 5.18

Quimby

• Návštěvník
« Odpověď #3 kdy: 12 Června 2007, 09:08:09 »
Mam dojem ze se musi stahovat jazykove balicky - tedy cestina. Jinak jenom aktualiace, ktere vsak asi nutne nepotrebujes.. Tak si stahni jazykove balicky nekde z internetu, dej si je na cd (nebo flashku) a po nainstalovani je pak doinstaluj z toho cd.

truhlik

• Závislák
« Odpověď #4 kdy: 12 Června 2007, 09:10:09 »
Problem bych spise videl v tom ze ti po instalaci budou chybet hlavne kodeky a fonty. Jinak je system uplne funkcni ale stejne jako na windows potrebujes kodeky tak i zde.
http://wiki.ubuntu.cz/P%C5%99ipojen%C3%AD%20disku
http://www.linuxsoft.cz/article.php?id_article=1351
http://www.root.cz/clanky/klonovani-obrazu-a-dva-monitory-v-linuxu
Citace: Otakar