Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Beryl+nVidia - samovolné restartování X  (Přečteno 1625 krát)

loG53

• Návštěvník
Beryl+nVidia - samovolné restartování X
« kdy: 04 Dubna 2007, 15:24:31 »
Dobrý den.
Předesílám, že jsem začátečník, omluvte proto prosím mé vyjadřování :)

Stroj: ASUS F3JC-AP024
Systém: Ubuntu Edgy Eft 6.10 , kernel 2.6.17-11-386

Problém:

Podle návodu jsem úspěšně nainstaloval Beryl. Ovladače grafické karty nVidia jsem již instaloval dříve, tuto část jsem proto vynechal. Poté, co se Beryl spustil, napadlo mě, že oficiální ovladače ze stránek nVidia by mohly být aktuálnější, stáhl jsem proto balík NVIDIA-Linux-x86-1.0-9755-pkg1.run a nainstaloval. Po rebootu se vyskytl problém s nesouhlasícími verzemi API, který jsem podle návodu vyřešil. Gnome opět naběhl, ovšem Beryl  nefungoval - zkontroloval jsem přítomnost jeho spouštěcích programů v Systém-Volby-Sezení-Po spuštění (v pořádku) a po opětovném restartu (beze změny) jsem se rozhodl jej přeinstalovat.. Provedl jsem proto znovu příkaz
Kód: [Vybrat]
sudo apt-get install beryl emerald emerald-themesBylo mi oznámeno, že jisté 2 balíky (názvy nevím, pamatuji si pouze jejich celkovou velikost kolem 20MB) již v systému jsou, a tak není co instalovat - s poznámkou, že chci-li tyto balíky odebrat, mám pokračovat příkazem
Kód: [Vybrat]
apt-get --autoremovenebo tak nějak. Balíky se odinstalovaly a po následném restartu Xek a zadání přihlašovacícho údajů skončí vždy Xka v nekonečné smyčce přihlášení-nabíhání (ikonky nautilus atd)-problikne ikonka Berylu-samovolný restart X.

Když vyberu sezení "Záchranný GNOME", stane se totéž, ovšem těsně před restartem X vyskočí dialog, který se mi podařilo vyfotit:

Nerozumím tomu a z manuálových stránek jsem nebyl taky moc chytrý..

Nevím, co bych měl udělat. Reinstalovat GNOME? Reinstalovat X server?