Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Ako spraviť zrýchlený prístup z plochy k niečomu  (Přečteno 4029 krát)

Lovap

• Návštěvník
Ako spraviť zrýchlený prístup z plochy k niečomu
« kdy: 03 Listopadu 2007, 16:14:55 »
Mám problém. Podotýkam, že som začiatočník :) Pri poslednej aktualizácii systému (sťahovalo sa niečo ako Compiz, viac súborov) mi z plochy zmizli dve ikony, ktoré som mal na zrýchlený prístup k diskom. Neviete ako mám taký zrýchlený prístup spraviť? Vo win to bolo nejako tak, že sa dal "vytvoriť odkaz" a bolo to, ale tu v ubuntu to neviem  :(

Lovap

• Návštěvník
Re: Ako spraviť zrýchlený prístup z plochy k niečomu
« Odpověď #2 kdy: 03 Listopadu 2007, 17:59:50 »
Volumes_visible mám zaškrtnuté ... Tak to má byť? To vážne nie je nejaký normálny (jednoduchý) spôsob ako vytvoriť na ploche zástupcu? Mám disk nazvaný Storage disk, kde mám drvivú väčšinu súborov a nechce sa mi vždy preklikávať cez Miesta-Počítač-Systém súborov ...

Vojtěch Trefný

• Don Quijote
« Odpověď #3 kdy: 03 Listopadu 2007, 18:12:37 »
Musíte zaškrtnout to, co chcete vidět - computer/documents... Ale jinak si můžete normálně vytvořit spouštěč - pravý klik→Vytvořit spouštěč ;).
« Poslední změna: 18 Listopadu 2007, 22:34:23 od Anna Taliánová »

TIBOR

• Závislák
  • Som uzivatel linuxovej distribucie, som linuxak?
« Odpověď #4 kdy: 03 Listopadu 2007, 18:25:22 »
Ak mas ten disk pripojeny jednoducho k nemu spravis spustac.
pravym klik na plochu
vytvorit spustac
nazov - vypln ako sa ma volat ten spustac
prikaz - nautilus /cesta/k/tomu/disku (pre moj home napriklad "nautilus /home/t") u teba pravdepodobne nautilus /media/nazov toho disku
HP Laptop 17-ca1xxx Ubuntu Mate 24.04 FF 64bit.
Asus X751LB-TY014H Ubuntu Mate 20.04.1 FF 64bit.