Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Sekají se mi okna...  (Přečteno 1721 krát)

Wiston

• Návštěvník
Sekají se mi okna...
« kdy: 17 Srpna 2008, 12:11:13 »
Mám nějak špatně nastavenou grafickou kartu, trhá se mi obraz, kdyz přesouvám okna  prohlížení www stránek taky není nejlepší, všechno se seká při pohybu :( Prosím, co mám dělat ? Jesti to bude možné dejte přesnější návod..jsem uplny začátečník...:(

Vetinari

• Stálý člen
  • **
  • ... so better use your brain!
Re: Sekají se mi okna...
« Odpověď #1 kdy: 17 Srpna 2008, 12:22:27 »
Jakou používáš distribuci a verzi (Ubuntu, Kubuntu, 7.10, 8.04, atd.), jakou máš grafickou kartu a jaké používáš ovladače? Dál máš zapnutý compiz nebo jiné 3D prostředí? Takhle položit otázku, to po nás chceš trochu moc....

Jinak zkus i google, určitě by taky uměl pomoct ;).

Wiston

• Návštěvník
« Odpověď #2 kdy: 17 Srpna 2008, 12:35:18 »
Grafická karta Radeon 9200 ovladač X.Org X server -- ATI display driver ...a na 3D prostřěeí jsem dělal takovje test s těma kolečkama...jak se tam točili :P a Mam Ubuntu...ten nejnovější. :( Ach jo, jsemv háji...

Evžen Šubrt

• Závislák
    • EuGenio's Lair
« Odpověď #3 kdy: 18 Srpna 2008, 10:29:42 »
Grafická karta Radeon 9200 ovladač X.Org X server -- ATI display driver ...a na 3D prostřěeí jsem dělal takovje test s těma kolečkama...jak se tam točili :P a Mam Ubuntu...ten nejnovější. :( Ach jo, jsemv háji...
No, tuhle grafiku jsem ještě před rokem měl a Ubuntu 7.04 na ní běhalo bez problémů. Jde o to, co máte za ovladač - jestli nesvobodný fglrx, nebo svobodný radeon. Pokud používáte nesvobodný (ze stránek ATI), musíte použít verzi 8.26.8 - akorát nevím, jestli s tímhle ovladačem jde spustit compiz. S ovladačem radeon (návod na instalaci najdete ne wiki) compiz určitě půjde.
Athlon X2 6000+, MB ASUS M2R32-MVP, 6GB RAM, ATI Radeon HD7850 1GB, 1GB SSHD + 250GB HDD, Ubuntu 13.10 Saucy Salamander 64bit