Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Vytuhnutí kubunu 8.10  (Přečteno 1470 krát)

MR. XP

• Návštěvník
Vytuhnutí kubunu 8.10
« kdy: 01 Února 2009, 14:17:23 »
zdravím,
po aktualizaci na OO.org 3 se při zavírání okna programu adept vytuhne celý systém . Byl jsem nucen natvrdo restartovat pc. Po zadání přihlašovacích údajů se začne načítat plocha - naběhnou všechny panely, pak se začne načítat nějaká aplikace, obrazovka problikne a je vidět pouze tapeta a ikona na ploše, dál pc na nic nereaguje (nelze hýbat myší, na klávesnici nereaguje). Pomůžete mi to nějak vyřešit (jsem začátečník)? díky
« Poslední změna: 01 Února 2009, 14:57:44 od MR. XP »

MR. XP

• Návštěvník
Re: Vytuhnutí kubunu 8.10
« Odpověď #1 kdy: 02 Února 2009, 00:39:45 »
takze jsem zkusil odinstalovat adept a xserver nabehl,  kdyz jsem chtel zmenit rozliseni tak to zase zatuhlo, co s tim?

K1bor

• Návštěvník
« Odpověď #2 kdy: 02 Února 2009, 02:11:04 »
Predpokladám,že si mal po inštalácii funkčný systém a pravdepodobne neprebehla korektne aktualizácia ...

Skús štart len v textovom mode:
meno --> heslo --> sudo apt-get update -->sudo apt-get upgrade -->exit
(prípadne ak cheš odinštalovať balíky OO.org tak zadaj "aptitude" a vyber balíky na odstránenie )

Potom sa pozri na "Nesvobodné ovladače" http://wiki.ubuntu.cz/Pr%C5%AFvodce%20po%20instalaci

Ak nepomôže tak štart v "recovery mode" .
« Poslední změna: 02 Února 2009, 02:27:39 od K1bor »
Ubuntu 14.04LTS
Debian Wheezy MATE Desktop Environment
Archlinux

MR. XP

• Návštěvník
« Odpověď #3 kdy: 02 Února 2009, 21:20:25 »
zdravim, update nepomohl, při spuštění nástroje pro nastaveni monitoru (obrazovka v nastavení systému) pokud je nainstalovany adept tak se system zasekne, pokud tam není pak muzu najet do nastavení a nastavit co potrebuju, nahradi funkce adeptu jiny program v kubuntu? pokud ano, pak bych to nejspíš považoval za vyřešené