Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Hibernace a dualboot  (Přečteno 985 krát)

aznoh2

• Návštěvník
Hibernace a dualboot
« kdy: 28 Února 2010, 14:28:02 »
Hezký den,

jsem v tomhle začátečník, tak mě prosím za můj dotaz nekamenujte. Četl jsem, že při použití hibernace na dualbootu je dost nebezpečné spustit po hibernaci jednoho systému systém druhý. Hledal jsem tedy, jestli se nedá nějak ošetřit, aby po hibernaci jednoho systému automaticky najel ten hibernovaný.

Na http://www.abclinuxu.cz/blog/david/2006/5/swsusp-na-omnibooku-xe3-priohnuti-grubu jsem objevil návod na úpravu GRUBu:
Kód: [Vybrat]
Nepoužívám v GRUBu timeout - potom můžu mít v /boot/grub/menu.lst zakomentovaný ten nejkratší:
#timeout 0
Rozjet savedefault. K tomu je potřeba přidat ke všem OS v /boot/grub/menu.lst položku savedefault
Ten druhý systém si vystačí s jedinou položkou v GRUBu na pozici 0. Hibernované jádro je to aktuální na pozici 1
Přidat do /etc/acpi/suspend.d skript, který nastaví jako výchozí první jádro a odkomentuje timeout:
#!/bin/sh
grub-set-default 1
sed -ie 's/^#timeout/timeout/' /boot/grub/menu.lst
Zrušit ten timeout po probuzení skriptem v /etc/resume.d:
#!/bin/sh sed -ie 's/^timeout/#timeout/' /boot/grub/menu.lst

Bude tohle fungovat i v případě hibernace Windows, o což mi jde prvořadě? Spustí se ty skripty, nebo je to návod jen pro dualboot dvou Linuxových systémů?