Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: E: Nešlo otevřít zámkový soubor /var/cache/apt/archives/lock - open [vyřešeno]  (Přečteno 3275 krát)

K.Lane

• Návštěvník
Ahoj všem,

prosím o radu mám dva problémy nejdou mi nainstalovat programy pro ubuntu 9.05 vždy mi to nahlásí toto: E: Nešlo otevřít zámkový soubor /var/cache/apt/archives/lock - open (2 No such file or directory)
E: Nemohu zamknout adresář pro stahování

2.problém: kaja@kaja-laptop:~$ sudo apt-get update
E: Archivní adresář /var/cache/apt/archives/partial chybí.

nevím co s tím, nic kloudného jsem nevygooglila a když ano bylo to zastaralé a nefunkční. Díky za rady (jinak jsem v ubuntu nováček tak se na mne prosím nezlobte) :)
« Poslední změna: 08 Června 2010, 18:44:05 od kiklhorn »

mosqa

• Stálý člen
  • **
nasiel som na to takyto postup, myslim ze by to mohlo fungovat >
Kód: [Vybrat]
sudo touch /var/cache/apt/archives/lock
sudo mkdir /var/cache/apt/archives/partial
« Poslední změna: 08 Června 2010, 13:47:27 od mosqa »
AMD Athlon X2 4850e; GIGABYTE MA78GM-DS2H; IGP ATI HD3200; 2GB (KIT 2x1GB) DDR2 KINGSTON BOX; WD 6400AAKS; SAMSUNG SpinPoint F1 HD322HJ; SAMSUNG SH-S223F SATA; squeezy

K.Lane

• Návštěvník
nasiel som na to takyto postup, myslim ze by to mohlo fungovat >
sudo touch /var/cache/apt/archives/lock
sudo mkdir /var/cache/apt/archives/partial
Nejde vyběhlo toto:
kaja@kaja-laptop:~$ sudo touch /var/cache/apt/archives/lock
touch: nelze se dotknout (provést příkaz „touch“) „/var/cache/apt/archives/lock“: No such file or directory
kaja@kaja-laptop:~$ sudo mkdir /var/cache/apt/archives/partial
mkdir: adresář „/var/cache/apt/archives/partial“ nelze vytvořit: No such file or directory

mosqa

• Stálý člen
  • **
takze mas asi vymazane aj vyssie priecinky, skontroluj po kade sa dostanes na ceste /var/cache/apt/archives
priecinok apt tam snad este budes mat - v tom pripade treba vytvorit len priecinok archives