Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Problém s interním HDD SATAII v Ubuntu Lucid Lynx  (Přečteno 1924 krát)

jarew

• Návštěvník
Problém s interním HDD SATAII v Ubuntu Lucid Lynx
« kdy: 03 Října 2010, 00:46:10 »
Zdravím
Jsem naprostý začátečník co se linuxu týče a měl bych prosbu. Po nainstalování Ubuntu Lucid Lynx 10.4 x86 na primární HDD se mi nezobrazuje druhý datový disk Samsung 320GB SATAII. Tento disk je pouze jako datový- není na něm žádná instalace operačního systému (win, linux...).
Po spuštění programu na správu disku GParted se mi disk zobrazí a po kliknutí na informace se zobrazí následující:
ERRO(2): Failed to check'/dev/sdb1'mount state: No such file or directory
Probably /etc/mtab is missing. Iťs too risky to continue. You might try and another Linux distro
.

Nelze číst obsah tohoto souborového systému!
Kvůli tomu nebudou možná některé operace dostupné.

Omlouvám se, jestli zakládám duplicitní téma které se tu už řešilo, ale nevím jak toto vyřešit jinak.

S pozdravem jarew

Rover623

Re: Problém s interním HDD SATAII v Ubuntu Lucid Lynx
« Odpověď #1 kdy: 03 Října 2010, 07:57:11 »
Jaký FS na tom disku je (NTFS,FAT (to asi ne),EXT1,2,3,4)?Možná by mělo stačit pomocí příkazu mount ten disk připojit,ale budeš muset specifikovat i typ FS,doporučuji na Wiki pročíst tu část o příkazu mount (tady http://wiki.ubuntu.cz/P%C5%99ipojen%C3%AD%20disku/mount )

jarew

• Návštěvník
« Odpověď #2 kdy: 03 Října 2010, 12:52:44 »
Jaký FS na tom disku je (NTFS,FAT (to asi ne),EXT1,2,3,4)?Možná by mělo stačit pomocí příkazu mount ten disk připojit,ale budeš muset specifikovat i typ FS,doporučuji na Wiki pročíst tu část o příkazu mount (tady http://wiki.ubuntu.cz/P%C5%99ipojen%C3%AD%20disku/mount )

Zdravím