Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: DVB-T tuner USB [vyřešeno]  (Přečteno 1729 krát)

janpoklp

• Návštěvník
DVB-T tuner USB [vyřešeno]
« kdy: 31 Ledna 2011, 19:34:01 »
Dobrý den, jsem začátečník, ve windows jsem provozoval dvb-t tuner USB.V aplikaci Media center bez problému.V Ubuntu 10.10 je to pro mě oříšek příliš tvrdý (tuner je Digivox Slim HD msi). Vím,že se jedná o ovladače ale nechce se mi kvůli tomuto problému vracet k windows.Je nějaká šance to zprovoznit?Děkuji za každou odpověď. J.P.
P.S.: Četl jsem něco o jakési kompilaci?Kdyby byl nějaký odkaz budu vděčen. :'(
« Poslední změna: 18 Února 2011, 09:54:57 od Anna Taliánová »

petertomasy

• Stálý člen
  • **
Re: dvb-t tuner usb.
« Odpověď #1 kdy: 31 Ledna 2011, 20:11:00 »
V zásade áno, ale musíš sem dať podstatne viac relevantných informácií, prejdi si wiki, je tam veľmi veľa užitočných rád. Tiež ťa neminie naštudovať trochu teorie zakladou Unix, GNU/Linux, bez prikazového riadku (terminálu ) sa nepohneš.
 Je to z dôvodu úpravy(patch-ovanie) a kompilacie zdrojového kódu, s ktorým si sa ty asi vo svete Windows nestretol, ale už aj tu, v linuxe je už to tiež stále menej používané. Ale niekedy sa tomu proste nevyhneš. Hlavne pri hardwarových novinkách a čínskeho lacného tovaru...

janpoklp

• Návštěvník
« Odpověď #2 kdy: 31 Ledna 2011, 20:37:29 »
Zkusím se tak trochu něco naučit,ale nevím jak budu tuto záležitost chápat,odkazy si projdu,existuje nějaká kniha nebo návod jak vůbec začít?Rychlejší by bylo koupit tuner,který podporuje linux 1000 kč vem čert,ale rád se v něčem šťourám.Děkuji moc.J.P.
« Poslední změna: 18 Února 2011, 08:16:46 od Anna Taliánová »

Rover623

« Odpověď #3 kdy: 31 Ledna 2011, 20:47:34 »
Tady je návod http://wiki.ubuntu.cz/MSI%20DigiVox%20mini%20III je to tam docela slušně popsané jak na to.Sledovat potom můžeš třeba přes Kafeine

janpoklp

• Návštěvník