Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: nefunkční ovladače na nVidia 7300 GS  (Přečteno 1450 krát)

pukavec

• Návštěvník
nefunkční ovladače na nVidia 7300 GS
« kdy: 23 Června 2010, 15:35:26 »
Jsem začátečník a už nevím co s tím.Při instalaci nesvobodných ovladačů mi to nabídlo 3 verze:173,96,current.všechny jsem vyzkoušel ale po restartu při nabíhání systému se monitor vypne tak musím na nouzový grafický režim.Při spuštění nvidia x server setting mi to vyhodí chybu :
 You do not appear to be using the NVIDIA X driver.  Please edit your X configuration file (just run `nvidia-xconfig` as root), and restart the X server..

Když zadám v terminálu jako root  příkaz nvidia-xconfig,vypíše mi toto:

VALIDATION ERROR: Data incomplete in file /etc/X11/xorg.conf.
                  Undefined Device "(null)" referenced by Screen "Default
                  Screen".

Backed up file '/etc/X11/xorg.conf' as '/etc/X11/xorg.conf.backup'
New X configuration file written to '/etc/X11/xorg.conf'

Z toho jsem pochopil že není asi nadefinovaný monitor nebo karta.Nevím zda by stačilo tam ty údaje jen doplnit.Poraďte,už nevím co s tím
« Poslední změna: 23 Června 2010, 16:19:42 od pukavec »

jmp

• Host
Re: nefunkční ovladače na nVidia 7300 GS
« Odpověď #1 kdy: 23 Června 2010, 18:04:57 »
ono ubuntu se tedka snazi pouzivat KernelModeSettings (KMS) neto tak nejak tomu rikaji a to funguje, kdyz tam /etc/X11/xorg.conf vubec neni (nastavuje se to automaticky), tak kdyztak zkuste prejmenovat /etc/X11/xorg.conf na /etc/X11/xorg.zal a zkuste to "bez nej" - realne se vsak budete mit k cemu vratit, pokud to bude potreba...

krabakor

• Návštěvník
    • Ubuntu HW
Re: nefunkční ovladače na nVidia 7300 GS
« Odpověď #2 kdy: 01 Dubna 2011, 22:39:13 »