Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Jak je to se vzhledem GNOME Shellu?  (Přečteno 2234 krát)

cloxy

• Návštěvník
Jak je to se vzhledem GNOME Shellu?
« kdy: 02 Května 2011, 22:54:04 »
Ahoj, po přečtení desítek článků o Unity a GNOME Shell, jsem se rozhodl pro GNOME Shell, a tak jsem ho chtěl vyzkoušet ve svém Ubuntu 10.10. Očekával jsem toto:
http://i.iinfo.cz/images/483/gnome3-gnome-shell-2-orig.png, ale výsledek po nainstalování balíku gnome3-session vypadal takto: http://news.opensuse.org/wp-content/uploads/2010/07/OSS113-gnome-shell3.png.
Chtěl bych se zeptat, čím to je? Nastavením? Balíkem? Verzí Ubuntu?
P.S. jsem začátečník
Děkuji

alkoholik

• Host
Re: Jak je to se vzhledem GNOME Shellu?
« Odpověď #1 kdy: 02 Května 2011, 23:15:12 »
Nevim čim to je, ale měl jsem to co je na prvnim obrázku, jak v Ubuntu instalováno z launchpadu tak i v Debianu z experimentalu.

daysleeper

• Stálý člen
  • **
« Odpověď #2 kdy: 02 Května 2011, 23:20:52 »
myslim, ze pouzivas stare baliky, spravny postup by mel byt na
http://www.ubuntugeek.com/how-to-install-gnome3-on-ubuntu-11-04-nattyubuntu-10-10-maverick.html

nicmene pokud si zacatecnik, tak bych si do 10.10 gnome-shell neinstaloval

cloxy

• Návštěvník
« Odpověď #3 kdy: 02 Května 2011, 23:27:51 »
Díky. Až budu chtít přejít na GNOME 3 a jeho Shell, mám přejít na 11.04, nebo vyčkat až na 11.10?

daysleeper

• Stálý člen
  • **
« Odpověď #4 kdy: 02 Května 2011, 23:45:05 »
gnome shell v 11.04 standardne neni a obavam se, ze ani nikdy nebude... podrobnosti
http://www.root.cz/clanky/myty-a-fakta-jak-to-bude-s-ubuntu-a-gnome-3/

cloxy

• Návštěvník
« Odpověď #5 kdy: 02 Května 2011, 23:54:43 »