Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Ubuntu 11.04 - kazí sa len mne?  (Přečteno 3244 krát)

maros24snv

• Návštěvník
Ubuntu 11.04 - kazí sa len mne?
« kdy: 21 Května 2011, 18:15:04 »
Zdravím,

v linuxe som ešte len začiatočník, ale stal sa zo mňa riadny nadšenec, no neviem teraz, kde z konopí. Začal som s Ubuntu 10.10, skúsil som na chvíľu aj Greenie 8.1M, všetko mi bežalo skvele, no odkedy som aktualizoval na 11.04, tak mi cely systém blbne. Len tak z ničoho nič mi zmizne horná lišta na všetkých oknách (nie maximalizovaných), firefox mi behá po všetkých plochách ako šialené, bez toho, že by som do myši čo len ťukol, niektoré programy mi nejdú vôbec, ale tak to beriem. Chcem sa len opýtať, či sa to stáva aj ostatným, či mám počkať na nejakú aktualizáciu, čo to vyrieši, alebo je to len v mojom počítači a budem to musieť nejako riešiť.
Fedora 15, Gnome 3
Toshiba Satellite L650-19L
_______________________  Ľudia, prosím Vás, vždy, keď niečo chcem, tak to hľadám najprv na tomto fóre a potom na Googli, takže to, že sa Vás niečo pýtam, znamená, že som to nikde nenašiel, aj keď to možno niekde je. Kto mi odpovie, resp. dá URL, kde nájdem, čo hľadám, ten má u mňa pivo, ak ho niekde stretnem ;)

Rover623

Re: Ubuntu 11.04 - kazí sa len mne?
« Odpověď #1 kdy: 21 Května 2011, 19:49:31 »
Normálka, 11.04 je pěkně nedodělaná, navíc je to katastrofální hybrid, protože celé Unity v 11.04 je kříženec mezi Gnome 2 a 3, snad se to s nástupem 11.10 zlepší, ale moc bych na to nesázel (i když už má být použito pouze Gnome 3 a Unity2D pro slabší konfigurace). Když si k tomu přidáš špatně upravený Compiz který požírá paměť, špatně sestavený X server (většina nesvobodných ovladačů blbne), začlenění jádra které má v sobě spoustu chyb. Tak z toho vychází jen jedno, buď změň distro na Mint (je to vlastně Ubuntu) nebo se vrať na 10.10 a počkej si na další LTS verzi 12.04

Henrynr

• Aktivní člen
  • *