Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Bootovanie Ubuntu-Problém  (Přečteno 795 krát)

Avivaz

• Návštěvník
Bootovanie Ubuntu-Problém
« kdy: 18 Února 2012, 20:48:37 »
Dobrý deň,
Tak na začiatok,som totálny začiatočník s Linuxom...Mám teraz na PC nainstalovaný Windows 7 no chcem mať 2 OS v počítači..dočítal som sa že najlepší je natom ubuntu kežde nemám cd-romku ani inú mechaniku tak som sa rozhodol to nainstalovať cez WUBI,kedže je to najlahšie...a teraz k tomu problému...Nainstaloval som wubi-ubuntu do "/C" tam kde mám aj Windows ... postupoval som presne podla návodu ...všetka instalácia prebehla v pohode...nakoniec som mal restartovať PC čo sa stalo...tam mi vybehla textová instalacia ubuntu..tiež všetko oka...znova restart..a dostal som k obrazovke kde som mal na výber z 2och OS jeden Windows,Druhý Ubuntu...Spustil som ubuntu ...nabehla mi po pár sec. obrazovka s tým že "Out of Range" 59hertz ..potom to zmizlo a nabehla čierna obrazovka ... a koniec ..dalej sa to nepohlo ..čo s tým...Snažil som sa ísť aj podla niektorých návodou tu o rozlíšení len sa nejak neviem dostať k tomu kde to mám nájst ...vie niekto poradiť ?

jAster_BA

• Závislák
  • FEI STU stole my soul, don't have time anymore :/
Re:Bootovanie Ubuntu-Problém
« Odpověď #1 kdy: 18 Února 2012, 21:31:59 »
Inštaluj normálne. Vytvor si liveusb.http://www.linuxliveusb.com/
Neskúšal som to ale malo by to fungovať.
Mám doma všelijaké staré haraburdy ale najviac ma *censored*tie novšie s grafikou ATI/AMD... registered as user #520570

Linuxové počítadlo Automatická kompilácia jadra

Avivaz

• Návštěvník
« Odpověď #2 kdy: 18 Února 2012, 21:40:00 »
No toto som tiež skúšal,no nejak to nevyšlo zrejme môj PC nechce nabootovať USB dal som bootovať ako prve USB a nič to s tým nepravilo .. :(

hepet

• Aktivní člen
  • *
« Odpověď #3 kdy: 18 Února 2012, 22:08:04 »