Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: fetchmail netriedi poštu  (Přečteno 2273 krát)

Miko10

  • Stálý člen
  • **
  • Příspěvků: 642
fetchmail netriedi poštu
« kdy: 30 Května 2012, 12:50:45 »
Zdravím.
Rozohodol som sa spraviť si vo firme mailový server. Mám u providera spravený doménový kôš pre adresu firma.sk. Mám nastavený postfix, užívateľov user1, user2, user3. Poštu odosielajú bez problémov. Od providera sťahujem na lokálny účet postmaster poštu cez POP3 pomocou fetchmail. Podľa toho čo som našiel tak by mi mal fetchmail podľa toho komu je pošta určená preposlať na daný účet. Teda ak pôjde mail na user1@firma.sk, fetchmail ho stiahne (konfiguračný súbor je v /home/postmaster) a mal by ho doručiť užívateľovi user1. Ale všetka pošta mi končí na účte postmaster.

Kód: [Vybrat]
poll mail.szm.com
        proto pop3
        localdomains <firma.sk>
        envelope 'Original-recipient:' qvirtual 'rfc822;'
        user "hocico@firma.sk"
        pass "heslo"
        to * here
        keep

Vedel by niekto poradiť?

Vďaka.
Fujitsu-Siemens V6535, CD T3200, 3GB RAM, 320 GB HDD, Wifi Atheros 242x, Ubuntu 10.10

Miko10

  • Stálý člen
  • **
  • Příspěvků: 642
Re:fetchmail netriedi poštu
« Odpověď #1 kdy: 30 Května 2012, 15:45:28 »
Tak sa mi to po dvoch dňoch podarilo spraviť. Chyba bola na riadku localdomains, nemajú tam byť <>.
Fujitsu-Siemens V6535, CD T3200, 3GB RAM, 320 GB HDD, Wifi Atheros 242x, Ubuntu 10.10

Miko10

  • Stálý člen
  • **
  • Příspěvků: 642
Re:fetchmail netriedi poštu
« Odpověď #2 kdy: 03 Června 2012, 19:28:52 »
Tak som narazil na ďalší problém. Pokiaľ mám doménový kôš v tvare firma@firma.sk a na serveri mám vytvoreného užívateľa firma, kde by mala byť všeobecná pošta, keď pošlem mail na firma@firma.sk, vráti sa mi nasledovná chyba:

Kód: [Vybrat]
This is the mail system at host firma.sk.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<firma@firma.sk>: mail forwarding loop for
    firma@firma.sk



Reporting-MTA: dns; firma.sk
X-Postfix-Queue-ID: C8E3F460B1
X-Postfix-Sender: rfc822; mirocafal1@gmail.com
Arrival-Date: Sun,  3 Jun 2012 19:22:27 +0200 (CEST)

Final-Recipient: rfc822; firma@firma.sk
Original-Recipient: rfc822;firma@firma.sk
Action: failed
Status: 5.4.6
Diagnostic-Code: X-Postfix; mail forwarding loop for
    firma@firma.sk


Keď pošlem mail na miko@firma.sk, alebo hocijaký iný účet, ten príde a zatriedi sa správnemu užívateľovi.
Neviete ako nastaviť aby prijímalo dobre maily aj pre užívateľa firma?

Ďakujem.
Fujitsu-Siemens V6535, CD T3200, 3GB RAM, 320 GB HDD, Wifi Atheros 242x, Ubuntu 10.10

Petr Merlin Vaněček

  • Moderátor
  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 5058
    • Lomítkáři
Re:fetchmail netriedi poštu
« Odpověď #3 kdy: 03 Června 2012, 19:38:45 »
Tohle bude záležitost postfixu

Kód: [Vybrat]
# postconf
Stiskni CTRL + W ...
80% mozku tvoří kapalina ... u některých brzdová

Miko10

  • Stálý člen
  • **
  • Příspěvků: 642
Re:fetchmail netriedi poštu
« Odpověď #4 kdy: 03 Června 2012, 20:33:42 »
Vyzerá že vyriešené. Do .fetchmailrc treba za prihlasovacie údaje doplniť "dropdelivered".
Fujitsu-Siemens V6535, CD T3200, 3GB RAM, 320 GB HDD, Wifi Atheros 242x, Ubuntu 10.10

 

Provoz zaštiťuje spolek OpenAlt.