Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Problém po povýšení na 12.10  (Přečteno 1113 krát)

Neoka

• Návštěvník
Problém po povýšení na 12.10
« kdy: 21 Prosince 2012, 22:43:15 »
Zdravím a prosím o pomoc. Dnes jsem jako začátečník po půl roce úspěšného poznávání U12.04 povýšil na 12.10. Vše proběhlo naprosto hladce i automatický restart. Pak mi doslova chcípnul ntb bez vypnutí (nevšiml jsem si vytaženého kabelu) a nyní má ubuntu problém se startem. Zatuhne to při startovací obrazovce Ubuntu.Zjistil jsem že se můžu přes ctrl+alt+del odhlásit a spustím "sezení hosta Ubuntu". Myslím tedy že problém je v přihlášení do mého profilu.Ještě dodám že používám Xfce, a do něj se nemůžu přihlásit ani jako host. Už hodinu tady hledám a v podstatě ani nevím co vlastně hledám , netuším jak to opravit...ani jak zjistit co se vlastně stalo.
Díky za radu
Linux Mint 16 Petra, XFCE na HP Compaq 6710b, Intel® Core™ 2 Duo T7500

Rover623

Re:Problém po povýšení na 12.10
« Odpověď #1 kdy: 22 Prosince 2012, 00:18:23 »
Zkus zlikvidovat konfiguraci svého účtu, tedy všechny skryté adresáře přesuň někam pryč. Přes účet hosta to uděláš zadáním
Kód: [Vybrat]
gksudo thunar to by mělo tvůj účet spustit s výchozím nastavením. Pak tam můžeš zkusit tu konfiguraci pomalu vracet (nemusíš celou, jen věci co chceš) a zkoušet se odhlásit a přihlásit kdy to znovu padne, pak budeš vědět kde je chyba. Osobně to tipuji na nastavení grafiky.

Ovšem jakmile se dostaneš do svého účtu, zapni Synaptik a zkontroluj jestli ti nehlásí nějaké poškozené nebo problémové balíky.

Neoka

• Návštěvník
« Odpověď #2 kdy: 22 Prosince 2012, 09:35:27 »
dík za snahu, ale "gksudo" není u hosta povolená operace
jak se dostanu do roota abych mohl vyčistit ten účet ?
Linux Mint 16 Petra, XFCE na HP Compaq 6710b, Intel® Core™ 2 Duo T7500

Rover623

« Odpověď #3 kdy: 22 Prosince 2012, 09:39:59 »
Tak to udělej přes LiveCD