Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Nefunkční Kdevelop  (Přečteno 1334 krát)

marek094

• Návštěvník
Nefunkční Kdevelop
« kdy: 27 Prosince 2013, 18:35:09 »
Dobrý den,
již druhým dnem se marně snažím na instalovat funkční Kdevelop4, proto prosím o pomoc.
Kdevelop jsem zkoušel přes "Centrum softwaru" i podle nějakého složitějšího návodu přes terminál. Při otevření mi v programu nejde založit nový projekt - nefunguje to tlačítko. Nic takového není ani v záložce Projekt. V záložkách jako Editor dokonce chybí nabídky. Mám Ubuntu 13.10 a stahuje mi to Kdevelop 4.6. Dříve jsem programoval pod Windows, MS Visual Studio. S ubuntu jsem začátečník.
Díx.
EDIT: navíc nejde ani odinstalovat, i po uninstallu ho pořád nacházím v Dash
« Poslední změna: 27 Prosince 2013, 19:32:28 od marek094 »

Myrmica

• Závislák
    • MYRMICA
Re:Nefunkční Kdevelop
« Odpověď #1 kdy: 28 Prosince 2013, 09:24:29 »
  • Ubuntu 13.10 se příliš nepovedlo. Pokud to je reálné, přeinstaluj si na starší verzi (nejlépe Ubuntu 12.04.2) a počkej si na  14.04. Nefunkčnost KDevelopu může být způsobena právě touto verzí Ubuntu. Ale s KDevelopem nepracuji, tak jen spekuluji.
  • Pokud Ti jde o vývoj software v Qt framework, zkus QtCreator. Funkční by mohl být ten v repozitářích, já si ho ale stahuji ze stránek: http://qt-project.org/downloads. Je tu nejnovější verze a ta má odstraněny některé nepříjemné chyby. Ale pod Ubuntu 13.10 si také nejsem jistý s jeho funkčností. Mám ho odzkoušený pod verzí Ubuntu 13.04
Stolní strojek: OS– UBUNTU 16.04 x86_64, MB ASUS P8 Z68-V/GEN3, Intel® Core™ i5-3470 CPU @ 3.20GHz × 4 , 16GiB DDR3, GeForce GTX 670...
Notebook: ASUS U53Jc OS– UBUNTU 16.04 x86_64, Windows 7, Processor – Intel Core i5-460M (2,53 GHz), Graphics – switchable NVIDIA GeForce 310M and Intel GMA HD

marek094

• Návštěvník
« Odpověď #2 kdy: 30 Prosince 2013, 19:13:19 »