Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Ubuntu - kolečko u myši; proces "duplicity"  (Přečteno 1035 krát)

tomik-pokoj

• Návštěvník
Ubuntu - kolečko u myši; proces "duplicity"
« kdy: 29 Ledna 2014, 21:05:03 »
Dobrý den, mám takový problém...
a)  V linuxu jsem začátečník, tak si neumím poradit s tím, že v  internetových prohlížečích (jakýchkoli) se mi pokazilo posouvání s kolečkem a to tak, že když s kolečkem zatočím ke mě, jede stránka nahoru (namísto dolů) a když s ním zatočím ode mě, tak jede stránka dolů namísto nahoru. Není to poprvé, co se mi toto stalo. Je to už nějaký pátek, co jsem měl ještě Ubuntu 12.04 LTS a stalo se mi úplně to samé.
S myší by to být nemělo, jelikož doteď fungovala správně.
OS je nově nainstalovaný, jelikož o vánocích Ježíšek naježil úplně nový ssd disk (můžu ho mít tak tři týdny maximálně (tím myslím os)).

Při prohlížení v správci souborů kolečko funguje tak jak má, dokonce i v nastavení myši, jenom v těch prohlížečích internetu
Pokud na toto není řešení, řekněte mi to prosím rovnou. Přeinstalace nebude zas tak obtížná... snad

b) Pak jsem ještě narazil na problém s procesem "duplicity". Spouští se úplně náhodně, ale pokaždé, když se spustí naplno, tak mi zaplácne celou RAM a ještě si dělá nárok i na odkládací prostor, který normálně nevyužívám.
Když se proces spustí, tak mi to strašně zaseká počítač, tak ten proces pokaždé ukončím (graf využití ram - když už jsem "duplicity" ukončil), každopádně se mi to nelíbí... Neví někdo co s tím můžu dělat?

Nevím, sice jak by Vám to mohlo pomoci, ale přidávám i obrázek s vlastnostmi hardwaru; grafické prostředí je nejnovější Gnome

Předem dík za odpovědi; sláva linuxu!

[příloha smazaná administrátorem]

Dano V

• Stálý člen
  • **
Re:Ubuntu - kolečko u myši; proces "duplicity"
« Odpověď #1 kdy: 30 Ledna 2014, 12:48:47 »
Na kolečko Ubuntu Tweak > Natural Scrolling.