Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: OpenVPN  (Přečteno 1415 krát)

fancis

• Návštěvník
OpenVPN
« kdy: 18 Května 2014, 22:43:07 »
Zdravím všechny, měl bych na Vás dotaz a to takový:
Máme server s OS Win Server a nyní na něj přistupujeme přes RDP. Bohužel RDP je omezeno pouze 2 aktivními uživateli + 1 lokální. Bylo mi naznačeno, že by byla možnost dát před server PC s např. nainst.Ubuntem, nastavit na něm OpenVPN, na klientských stanicích nainst. klientské OpenVPN, čímž bychom se dostali do lokální sítě a už by bylo možné spouštět síťové aplikace odkudkoliv a i s více uživateli. Je nějaká možnost, že by toto řešení fungovalo? Linux se mi libí, ale jsem amatér a moc toho, nebo spíš nic o různých příkazech nevím jako třeba i Win. Vím, že to bude pro mě dost složité, ale mám snad i nějakou malou podporu od kamarádů. Nyní mám Ubuntu, stažené Open VPN Server a nevím co dál. Nevím kde ho spustit, jak nastavit, atd. Děkuji všem za jakékoli rady.

ntz_reloaded

• Lokaj
  • Závislák
  • skill :: ur home erly
Re:OpenVPN
« Odpověď #1 kdy: 18 Května 2014, 23:01:22 »
a) na netu je spousta navodu, jak to nastavit .. musis si nejaky najit a ponorit se do toho, neocekaval bych, ze ti nekdo tady napise step-by-step navod co mas udelat (tech navodu je opravdu dost vsude)

b) take prosim zalezi, jake ubuntu sis stahl .. pokud LTS, tak je to asi dobre. pokud normalni, tak to bych na server nedaval .. nicmene ja (jsa heretik) bych ubuntu na server nedaval vubec .. radsi bych tam byt tebou dal debian (ja teda konkretne jedine centos)
tikejte mi, taky Vam tikam ...
song of the day - openSUSE, openindiana, DuckDuckGo
The noise ain't noise anymore, who's to blame, WHO'S TO BLAME ??

Petr Merlin Vaněček

• Moderátor
  • Závislák
    • Lomítkáři
« Odpověď #2 kdy: 19 Května 2014, 07:39:32 »
Step-by-step návod Ti sem asi opravdu moc lidí nedá, neb jich na Internetu koluje tuna: