Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: DOSEMU bez zvuku hry nenajdou sound blaster  (Přečteno 2083 krát)

MortalThing

• Návštěvník
DOSEMU bez zvuku hry nenajdou sound blaster
« kdy: 10 Května 2014, 23:49:49 »
Zdravím, jsem nováček to 1. řadě ale předem děkuji za všechny rady

Mám nainstalované ubunty verze 12.04 LTS nainstaluju si normálním způsobem program DOSEMU

řeším problém stím, že mi nejde zvuk u her. Hra se spustí to je OK. ale když dám setup u vetšiny dosových her a zadám nastavení sound blasteru vůbec ho nedetekuje neřešil jste to někdo už?

martyj

• Závislák
  • Don't buy a new PC, download a better one !
Re:DOSEMU bez zvuku hry nenajdou sound blaster
« Odpověď #1 kdy: 10 Května 2014, 23:58:47 »
Ahoj, nezkoušel jsi náhodou i DOSbox, nebo trváš na Dosemu ?
ASUS K50-IJ/Pentium Dual-Core CPU T4500@2.30GHz/RAM 4 GB/Intel GMA 4500M/Ubuntu 14.04 LTS (64-bit) - GNOME Flashback/puppy

MortalThing

• Návštěvník
« Odpověď #2 kdy: 11 Května 2014, 00:19:34 »
Trvám no ;) z jistých důvodu na Dosemu jelikož Dosbox má svoje mouchy..praskaní zvuku atd..Takže pokud by se mi podařilo nějak sprovoznit dosemu bylo by to o dost lepší a kompatibilnější..

martyj

• Závislák
  • Don't buy a new PC, download a better one !
« Odpověď #3 kdy: 11 Května 2014, 00:29:45 »
Mě třeba DOSBOX běhá parádně na 12.04. Dal bych mu šanci, pochybuju, že tu někdo používá DOSEMU. A nebo Googlit :
Kód: [Vybrat]
9.3. Why doesn't my soundcard software work with dosemu?

Dosemu includes a Sound Blaster 16 emulator called SBemu. See sound-usage.txt for information on setting this up. It may not work for everything. Programs that are known to work are Impulse Tracker and most games. One that is known not to work well is FastTracker II.