Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Ovladače [vyřešeno]  (Přečteno 2078 krát)

Milky_rasta

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 76
Ovladače [vyřešeno]
« kdy: 21 Dubna 2008, 01:35:56 »
Dobrý den jsem s linuxem začátečník a vybral jsem si distribuci Kubuntu 7.10 už sem se začal trochu rozkoukávat ale mám problém s ovladači grafické karty. grafickou kartu mám MSI  NX8500GT TD512EH ale ovladače které se mi nastavují jsou grafická karta ati a ovladač nvidia jenže musím běžet na nv protože při jiných ovladačích se mi nastaví rozlišení a frekvence monitoru kterou nezvládne a tudíž se obraz neukáže nebo se ukáže zdeformovaně tak že stejně nevim co na obrazovce je. Monitor mám starčí Proview PV-850D 60/50hz. Bez ovladačů kubuntu sice běží ale nevím jestli by mi to zvládlo např. beryl který mám v plánu nainstalovat.

kdyby bylo třeba: základní deska -Asus M2N-E
                        Processor        -AMD Athlon 64 3800+
                                             -1GB RAM
                        Grafická karta   - MSI  NX8500GT TD512EH

Prosím poraďte kde stahnout ovladače nebo jak to nastavit?
                         
« Poslední změna: 21 Dubna 2008, 12:58:14 od Vojtěch Trefný »
Kubuntu 14.04

Pepe999

  • Stálý člen
  • **
  • Příspěvků: 775
Re: Ovladače
« Odpověď #1 kdy: 21 Dubna 2008, 01:52:29 »