Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Pravidla diskusního fóra  (Přečteno 361226 krát)

Vojtěch Trefný

  • Příspěvků: 9307
  • Don Quijote
Pravidla diskusního fóra
« kdy: 02 Srpna 2007, 11:27:22 »
PRAVIDLA UBUNTU FÓRA

1. Registrace na tomto fóru je zdarma a může se zde registrovat kdokoli, kdo souhlasí s níže uvedenými pravidly. Musí se s nimi proto každý před registrací seznámit - jsou závazná pro všechny registrované uživatele.

2. Uživatelé fóra jsou povinni dodržovat Ubuntu Code of Conduct dostupný na adrese https://ubuntu.com/community/code-of-conduct.

3. Zakázané je jakékoli chování a příspěvky, které jsou v rozporu se zákony nebo Ústavou České republiky.

4. Jsou přísně zakázány urážky, osočování a vulgární vyjadřování na fóru a výroky podněcujícím či odkazujícím na násilí nebo nenávist.

5. Ve všech tématech je zakázáno psát příspěvky a uvádět odkazy nesouvisející s operačním systémem Ubuntu a jeho deriváty.

6. Je zakázáno uvádět odkazy na stránky s warez obsahem, pornografií, politickým obsahem, stránky, které svým obsahem porušují zákony a Ústavu České republiky. Je zakázána jakákoli forma reklamy a inzerce.

7. Do podpisu je zakázáno umísťovat odkazy na stránky s warez obsahem, pornografií, politickým obsahem nebo na stránky, jež svým obsahem porušují Ústavu nebo zákony České republiky. Dále je zakázáno uvádět odkazy, které se dají považovat za reklamu nebo inzerci (např. na stránky firem, politických stran, produktů...). Do podpisů je možno umístit odkaz na vlastní stránky, pokud neporušují některé z výše uvedených pravidel.

8. Je zakázáno používat avatar s reklamním, podněcujícím či odkazujícím na násilí nebo nenávist anebo sexuálním motivem. Je zakázáno používat avatar, který je v rozporu s jakýmkoli pravidlem.

Příspěvky a témata porušující jakékoli z těchto pravidel mohou být bez varování upraveny, přesunuty, uzavřeny nebo smazány. Uživatel může být za porušování těchto pravidel bez varování zabanován na dobu určitou i neurčitou.

O trestech uživatelům, úpravách, mazání a uzavírání příspěvků rozhodují výhradně administrátoři a moderátoři fóra. Pokud máte k jejich práci výhrady pokuste se to napřed vyřešit s konkrétním administrátorem nebo moderátorem. Teprve poté, co normální dohoda selže, můžete si stěžovat - na moderátory u administrátorů, na administrátory u vedení českého LoCo týmu.

Administrátoři, moderátoři, vlastník domény, vlastník serveru, ani nikdo jiný nijak nezodpovídají za případné škody vzniklé užíváním ubuntu fóra a řízením se radami a návody uživatelů.

Změna pravidel vyhrazena.

Tazatelům zároveň doporučujeme přečíst si návod Jak se správně ptát a pokud možno se jím řídit - ušetříte tak práci odpovídajícím a zajistíte si tak rychlejší, přehlednější a přesnější odpověď.
« Poslední změna: 26 Února 2022, 21:14:27 od Michal Stanke »

 

Provoz zaštiťuje spolek OpenAlt.