mohylar: kámoš si koupil od HP notebook. Zjistil, že nějaké 4 nožičky pod touchpadem nedoléhají a trochu notebook vrže. Zrušili kvůli tomu celou řadu a on dostal samozřejmě bezplatnou opravu. Měli mu vyměnit celou spodní část. Domluvil se s technikem aby tam nemusel čekat, ať mu vymění jen spodní nožičky a bylo hotovo.
Záruka se nevztahuje jen na to když se to nedá používat tak jak má.
Nehledě nato, že do týdne nebo tak se může produkt vrátit bez udání důvodu. Pokud ta doba neuplynula, požádejte o nápravu nebo vrácení peněz.
Popřípadě zavolejte do servisu telefonicky a domluvte se na opravě či výměně produktu nebo podle toho co to je za problém. Pokud to špatně doléha a ohýbá ze nějak část krytu mechaniky aby to zajelo nebo tak, tak se tím mechanika poškozuje, už jenom zvýšeným namáháním motorků a tím většímu opotřebování... Nehledě nato, že to může být i defignově nehezké, což je taky závada produktu..