Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Warcraft 3 (přes Wine emulator) se seká  (Přečteno 15249 krát)

AI

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 18
Warcraft 3 (přes Wine emulator) se seká
« kdy: 21 Prosince 2007, 20:08:40 »
Kouše se mi strašně, když spustím Warcraft 3 (přes Wine emulator) tak mi to strašně laguje...seká se to a obraz nejni nějak good...mám ubuntu 7.10
« Poslední změna: 21 Prosince 2007, 22:57:28 od Anna Taliánová »

luisah

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 3704
Re: Prosím poraďte
« Odpověď #1 kdy: 21 Prosince 2007, 20:10:27 »
Zkus najet do Aplikace - Wine - Configure Wine - a nastav na win 98, nebo si spusť terminál a zadej winecfg a nastav na win 98
Máš zprovozněné ovladače grafické karty?

AI

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 18
Re: Prosím poraďte
« Odpověď #2 kdy: 21 Prosince 2007, 20:11:37 »
98?...no zkusím.,..

AI

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 18
Re: Prosím poraďte
« Odpověď #3 kdy: 21 Prosince 2007, 20:16:56 »
nepomohlo

luisah

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 3704
Re: Prosím poraďte
« Odpověď #4 kdy: 21 Prosince 2007, 20:20:12 »
Vůbec?
A co tu grafiku? Máš zprovozněné ovladače?

AI

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 18
Re: Prosím poraďte
« Odpověď #5 kdy: 21 Prosince 2007, 20:20:58 »
heh....jaké?Na linuxu jsem teprv od včera....

dnkk

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 19
Re: Prosím poraďte
« Odpověď #6 kdy: 21 Prosince 2007, 20:25:09 »
napiš do terminálu:

fglrxinfo

a hoď sem výsledek

Marcel 'Maky' Šuška

  • Stálý člen
  • **
  • Příspěvků: 1425
  • Kdo si hraje s Ubuntu, nezlobí.
Re: Warcraft 3(přes Wine emulator) se seká
« Odpověď #7 kdy: 21 Prosince 2007, 20:28:17 »
Přejmenoval jsem název. "Prosím poraďte" není vhodný název.

Vlákno taktéž bude přesunuto do Centrály pro hraní.

Děkuji

luisah

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 3704
Re: Warcraft 3(přes Wine emulator) se seká
« Odpověď #8 kdy: 21 Prosince 2007, 20:30:36 »
dnkk: fgrlxinfo pomůže pouze pokud má ATI
AI: jaký typ grafické karty máš?
Teď řešíme něco co ti nemusí pomoci, protože záleží co máš za PC, většinou potřebuješ výkonější mašinu než ve win, pokud chceš spustit hru přes wine. (jak jsi psal je to "emulátor")

luisah

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 3704
Re: Warcraft 3(přes Wine emulator) se seká
« Odpověď #9 kdy: 21 Prosince 2007, 20:33:35 »
Četl jsi toto na wiki?
To by ještě mohlo pomoci.
Problémy

Pokud budete mít problémy s instalací nebo provozem hry, zkuste místo použití balíku wine z distribučních zdrojů použít úplně nejnovější verzi wine. Návod naleznete ve článku Wine. Také nezapomeňte, že kdykoli něco zkazíte a budete potřebovat začít odznova, stačí smazat složku .wine v domovském adresáři, a máte to stejné, jako byste "přeinstalovali Windows" :-)


AI

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 18
Re: Warcraft 3(přes Wine emulator) se seká
« Odpověď #10 kdy: 21 Prosince 2007, 20:35:08 »
že mám nejnovější tuším...Grafiku mám GeForce 5500

luisah

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 3704
Re: Warcraft 3(přes Wine emulator) se seká
« Odpověď #11 kdy: 21 Prosince 2007, 20:39:01 »
Pokud tedy máš nvidia, mělo by ti ubuntu po instalaci nabídnout instalaci nesvoboných ovladačů.
Mrkni do Systém - Správa - Správce nesvobodných ovladačů - zda tam máš používaný ovladač - Pokud ano - zkus test správnosti - tady odkaz
http://wiki.ubuntu.cz/Grafick%C3%A9_karty_NVIDIA?highlight=%28nvidia%29
Ty příkazy zkopíruješ do terminálu - tedy spustíš terminál - zkopíruješ příkaz a odentruješ

dumi

  • Stálý člen
  • **
  • Příspěvků: 1152
Re: Warcraft 3(přes Wine emulator) se seká
« Odpověď #12 kdy: 21 Prosince 2007, 20:50:21 »
nemáte spustené efekty prostredia? pre hranie takýchto hier ich treba vypínať.
AMD Sempron 2500+, GF 5200FX, 1,5GB RAM, Ubuntu 8.04

AI

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 18
Re: Warcraft 3(přes Wine emulator) se seká
« Odpověď #13 kdy: 21 Prosince 2007, 20:53:11 »
jaros@jaros-desktop:~$ glxinfo
name of display: :0.0
display: :0  screen: 0
direct rendering: No (If you want to find out why, try setting LIBGL_DEBUG=verbose)
server glx vendor string: SGI
server glx version string: 1.2
server glx extensions:
    GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating,
    GLX_EXT_import_context, GLX_EXT_texture_from_pixmap, GLX_OML_swap_method,
    GLX_SGI_make_current_read, GLX_SGIS_multisample, GLX_SGIX_hyperpipe,
    GLX_SGIX_swap_barrier, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_MESA_copy_sub_buffer
client glx vendor string: NVIDIA Corporation
client glx version string: 1.4
client glx extensions:
    GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_visual_info,
    GLX_EXT_visual_rating, GLX_EXT_import_context, GLX_SGI_video_sync,
    GLX_NV_swap_group, GLX_NV_video_out, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_pbuffer,
    GLX_SGI_swap_control, GLX_NV_float_buffer, GLX_ARB_fbconfig_float,
    GLX_EXT_fbconfig_packed_float, GLX_EXT_texture_from_pixmap,
    GLX_EXT_framebuffer_sRGB
GLX version: 1.2
GLX extensions:
    GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating,
    GLX_EXT_import_context, GLX_EXT_texture_from_pixmap, GLX_SGIX_fbconfig,
    GLX_ARB_get_proc_address
OpenGL vendor string: Mesa project: www.mesa3d.org
OpenGL renderer string: Mesa GLX Indirect
OpenGL version string: 1.4 (2.1 Mesa 7.0.1)
OpenGL extensions:
    GL_ARB_depth_texture, GL_ARB_fragment_program, GL_ARB_imaging,
    GL_ARB_multitexture, GL_ARB_occlusion_query, GL_ARB_point_parameters,
    GL_ARB_point_sprite, GL_ARB_shadow, GL_ARB_texture_border_clamp,
    GL_ARB_texture_compression, GL_ARB_texture_cube_map,
    GL_ARB_texture_env_add, GL_ARB_texture_env_combine,
    GL_ARB_texture_env_dot3, GL_ARB_texture_mirrored_repeat,
    GL_ARB_texture_non_power_of_two, GL_ARB_vertex_program, GL_ARB_window_pos,
    GL_ATI_texture_mirror_once, GL_EXT_texture_env_add, GL_EXT_abgr,
    GL_EXT_bgra, GL_EXT_blend_color, GL_EXT_blend_func_separate,
    GL_EXT_blend_minmax, GL_EXT_blend_subtract, GL_EXT_clip_volume_hint,
    GL_EXT_draw_range_elements, GL_EXT_fog_coord, GL_EXT_multi_draw_arrays,
    GL_EXT_packed_pixels, GL_EXT_paletted_texture, GL_EXT_rescale_normal,
    GL_EXT_secondary_color, GL_EXT_separate_specular_color,
    GL_EXT_shadow_funcs, GL_EXT_shared_texture_palette, GL_EXT_stencil_wrap,
    GL_EXT_texture3D, GL_EXT_texture_edge_clamp, GL_EXT_texture_env_combine,
    GL_EXT_texture_env_dot3, GL_EXT_texture_lod_bias,
    GL_EXT_texture_mirror_clamp, GL_EXT_texture_object, GL_EXT_vertex_array,
    GL_IBM_texture_mirrored_repeat, GL_NV_blend_square,
    GL_NV_light_max_exponent, GL_NV_texgen_reflection,
    GL_NV_texture_rectangle, GL_SGIS_generate_mipmap, GL_SGIS_texture_lod,
    GL_SGIX_depth_texture, GL_SGIX_shadow

   visual  x  bf lv rg d st colorbuffer ax dp st accumbuffer  ms  cav
 id dep cl sp sz l  ci b ro  r  g  b  a bf th cl  r  g  b  a ns b eat
----------------------------------------------------------------------
0x23 24 tc  0 24  0 r  y  .  8  8  8  0  0 16  0  0  0  0  0  0 0 None
0x24 24 tc  0 24  0 r  y  .  8  8  8  0  0 16  8 16 16 16  0  0 0 None
0x25 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 16  8 16 16 16 16  0 0 None
0x26 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 16  8 16 16 16 16  0 0 None
0x27 24 dc  0 24  0 r  y  .  8  8  8  0  0 16  0  0  0  0  0  0 0 None
0x28 24 dc  0 24  0 r  y  .  8  8  8  0  0 16  8 16 16 16  0  0 0 None
0x29 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 16  8 16 16 16 16  0 0 None
0x2a 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 16  8 16 16 16 16  0 0 None
0x63 32 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0  0  0  0  0  0  0  0 0 Ncon

luisah

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 3704
Re: Warcraft 3(přes Wine emulator) se seká
« Odpověď #14 kdy: 21 Prosince 2007, 21:00:33 »
Kód: [Vybrat]
OpenGL vendor string: Mesa project: www.mesa3d.org
OpenGL renderer string: Mesa GLX Indirect
OpenGL version string: 1.4 (2.1 Mesa 7.0.1)

Máš tam mesa, tedy nemáš naistalované ovladače pro nvidia. Mělo by tam být nvidia.
Kouknul jsi zda jsou k výběru v tom správci nesvobodných ovladačů?
« Poslední změna: 21 Prosince 2007, 21:02:13 od luisah »

AI

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 18
Re: Warcraft 3(přes Wine emulator) se seká
« Odpověď #15 kdy: 21 Prosince 2007, 21:02:58 »
Kua a jo....já to zaškrt ale zapoměl jsem to restartovat....

luisah

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 3704
Re: Warcraft 3(přes Wine emulator) se seká
« Odpověď #16 kdy: 21 Prosince 2007, 21:04:11 »
Tak by to chtělo restartovat. :)

AI

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 18
Re: Warcraft 3(přes Wine emulator) se seká
« Odpověď #17 kdy: 21 Prosince 2007, 21:05:58 »
mám to ale obraz se třese....a vše je malým písmem...

luisah

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 3704
Re: Warcraft 3(přes Wine emulator) se seká
« Odpověď #18 kdy: 21 Prosince 2007, 21:08:14 »
Malým písmem?
Třese, jak?
Zkus teď ty testy, co jsem psal.

AI

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 18
Re: Warcraft 3(přes Wine emulator) se seká
« Odpověď #19 kdy: 21 Prosince 2007, 21:11:44 »
prostě se mi obraz úplně malionko posunuje nahoru a dolů-prostě se třese.... a vše je meším písmem

jaros@jaros-desktop:~$ glxinfo
name of display: :0.0
display: :0  screen: 0
direct rendering: Yes
server glx vendor string: NVIDIA Corporation
server glx version string: 1.4
server glx extensions:
    GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_SGIX_fbconfig,
    GLX_SGIX_pbuffer, GLX_SGI_video_sync, GLX_SGI_swap_control,
    GLX_EXT_texture_from_pixmap, GLX_ARB_multisample, GLX_NV_float_buffer
client glx vendor string: NVIDIA Corporation
client glx version string: 1.4
client glx extensions:
    GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_visual_info,
    GLX_EXT_visual_rating, GLX_EXT_import_context, GLX_SGI_video_sync,
    GLX_NV_swap_group, GLX_NV_video_out, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_pbuffer,
    GLX_SGI_swap_control, GLX_NV_float_buffer, GLX_ARB_fbconfig_float,
    GLX_EXT_fbconfig_packed_float, GLX_EXT_texture_from_pixmap,
    GLX_EXT_framebuffer_sRGB
GLX version: 1.3
GLX extensions:
    GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_SGIX_fbconfig,
    GLX_SGIX_pbuffer, GLX_SGI_video_sync, GLX_SGI_swap_control,
    GLX_EXT_texture_from_pixmap, GLX_ARB_multisample, GLX_NV_float_buffer,
    GLX_ARB_get_proc_address
OpenGL vendor string: NVIDIA Corporation
OpenGL renderer string: GeForce FX 5500/AGP/SSE2
OpenGL version string: 2.1.1 NVIDIA 100.14.19
OpenGL extensions:
    GL_ARB_depth_texture, GL_ARB_fragment_program,
    GL_ARB_fragment_program_shadow, GL_ARB_fragment_shader,
    GL_ARB_half_float_pixel, GL_ARB_imaging, GL_ARB_multisample,
    GL_ARB_multitexture, GL_ARB_occlusion_query, GL_ARB_pixel_buffer_object,
    GL_ARB_point_parameters, GL_ARB_point_sprite, GL_ARB_shadow,
    GL_ARB_shader_objects, GL_ARB_shading_language_100,
    GL_ARB_texture_border_clamp, GL_ARB_texture_compression,
    GL_ARB_texture_cube_map, GL_ARB_texture_env_add,
    GL_ARB_texture_env_combine, GL_ARB_texture_env_dot3,
    GL_ARB_texture_mirrored_repeat, GL_ARB_texture_rectangle,
    GL_ARB_transpose_matrix, GL_ARB_vertex_buffer_object,
    GL_ARB_vertex_program, GL_ARB_vertex_shader, GL_ARB_window_pos,
    GL_S3_s3tc, GL_EXT_texture_env_add, GL_EXT_abgr, GL_EXT_bgra,
    GL_EXT_blend_color, GL_EXT_blend_func_separate, GL_EXT_blend_minmax,
    GL_EXT_blend_subtract, GL_EXT_compiled_vertex_array, GL_EXT_Cg_shader,
    GL_EXT_draw_range_elements, GL_EXT_fog_coord, GL_EXT_framebuffer_blit,
    GL_EXT_framebuffer_multisample, GL_EXT_framebuffer_object,
    GL_EXT_gpu_program_parameters, GL_EXT_multi_draw_arrays,
    GL_EXT_packed_depth_stencil, GL_EXT_packed_pixels,
    GL_EXT_paletted_texture, GL_EXT_pixel_buffer_object,
    GL_EXT_point_parameters, GL_EXT_rescale_normal, GL_EXT_secondary_color,
    GL_EXT_separate_specular_color, GL_EXT_shadow_funcs,
    GL_EXT_shared_texture_palette, GL_EXT_stencil_two_side,
    GL_EXT_stencil_wrap, GL_EXT_texture3D, GL_EXT_texture_compression_s3tc,
    GL_EXT_texture_cube_map, GL_EXT_texture_edge_clamp,
    GL_EXT_texture_env_combine, GL_EXT_texture_env_dot3,
    GL_EXT_texture_filter_anisotropic, GL_EXT_texture_lod,
    GL_EXT_texture_lod_bias, GL_EXT_texture_object, GL_EXT_texture_sRGB,
    GL_EXT_timer_query, GL_EXT_vertex_array, GL_IBM_rasterpos_clip,
    GL_IBM_texture_mirrored_repeat, GL_KTX_buffer_region, GL_NV_blend_square,
    GL_NV_copy_depth_to_color, GL_NV_depth_clamp, GL_NV_fence,
    GL_NV_float_buffer, GL_NV_fog_distance, GL_NV_fragment_program,
    GL_NV_fragment_program_option, GL_NV_framebuffer_multisample_coverage,
    GL_NV_half_float, GL_NV_light_max_exponent, GL_NV_multisample_filter_hint,
    GL_NV_occlusion_query, GL_NV_packed_depth_stencil, GL_NV_pixel_data_range,
    GL_NV_point_sprite, GL_NV_primitive_restart, GL_NV_register_combiners,
    GL_NV_register_combiners2, GL_NV_texgen_reflection,
    GL_NV_texture_compression_vtc, GL_NV_texture_env_combine4,
    GL_NV_texture_expand_normal, GL_NV_texture_rectangle,
    GL_NV_texture_shader, GL_NV_texture_shader2, GL_NV_texture_shader3,
    GL_NV_vertex_array_range, GL_NV_vertex_array_range2, GL_NV_vertex_program,
    GL_NV_vertex_program1_1, GL_NV_vertex_program2,
    GL_NV_vertex_program2_option, GL_SGIS_generate_mipmap,
    GL_SGIS_texture_lod, GL_SGIX_depth_texture, GL_SGIX_shadow,
    GL_SUN_slice_accum

   visual  x  bf lv rg d st colorbuffer ax dp st accumbuffer  ms  cav
 id dep cl sp sz l  ci b ro  r  g  b  a bf th cl  r  g  b  a ns b eat
----------------------------------------------------------------------
0x21 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  0  4 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x22 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  0  4 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x24 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  4 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x25 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  0  4 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x26 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  4 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x27 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  0  4 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x28 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  4 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x29 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  0  4 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x2a 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  4 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x2b 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  0  4 16  0 16 16 16 16  0 0 None
0x2c 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  4 16  0 16 16 16 16  0 0 None
0x2d 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  0  4 16  0 16 16 16 16  0 0 None
0x2e 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  4 16  0 16 16 16 16  0 0 None
0x2f 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  0  4  0  0 16 16 16 16  0 0 None
0x30 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  4  0  0 16 16 16 16  0 0 None
0x31 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  0  4  0  0 16 16 16 16  0 0 None
0x32 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  4  0  0 16 16 16 16  0 0 None
0x33 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  0  4 24  0 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x34 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  4 24  0 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x35 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  0  4 24  0 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x36 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  4 24  0 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x37 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  0  4 24  0 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x38 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  4 24  0 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x39 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  0  4 24  0 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x3a 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  4 24  0 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x3b 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  0  4 24  8 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x3c 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  4 24  8 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x3d 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  0  4 24  8 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x3e 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  4 24  8 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x3f 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  0  4 24  8 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x40 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  4 24  8 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x41 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  0  4 24  8 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x42 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  4 24  8 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x43 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  0  4 16  0 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x44 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  4 16  0 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x45 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  0  4 16  0 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x46 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  4 16  0 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x47 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  0  4 16  0 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x48 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  4 16  0 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x49 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  0  4 16  0 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x4a 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  4 16  0 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x4b 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  4 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x4c 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  0  4 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x4d 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  4 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x4e 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  0  4 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x4f 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  4 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x50 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  0  4 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x51 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  4 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x52 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  0  4 16  0 16 16 16 16  0 0 None
0x53 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  4 16  0 16 16 16 16  0 0 None
0x54 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  0  4 16  0 16 16 16 16  0 0 None
0x55 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  4 16  0 16 16 16 16  0 0 None
0x56 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  0  4  0  0 16 16 16 16  0 0 None
0x57 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  4  0  0 16 16 16 16  0 0 None
0x58 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  0  4  0  0 16 16 16 16  0 0 None
0x59 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  4  0  0 16 16 16 16  0 0 None
0x5a 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  0  4 24  0 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x5b 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  4 24  0 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x5c 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  0  4 24  0 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x5d 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  4 24  0 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x5e 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  0  4 24  0 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x5f 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  4 24  0 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x60 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  0  4 24  0 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x61 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  4 24  0 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x62 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  0  4 24  8 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x63 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  4 24  8 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x64 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  0  4 24  8 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x65 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  4 24  8 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x66 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  0  4 24  8 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x67 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  4 24  8 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x68 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  0  4 24  8 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x69 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  4 24  8 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x6a 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  0  4 16  0 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x6b 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  4 16  0 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x6c 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  0  4 16  0 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x6d 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  4 16  0 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x6e 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  0  4 16  0 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x6f 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  4 16  0 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x70 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  0  4 16  0 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x71 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  4 16  0 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x23 32 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  0  4 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x72 32 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  4 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x73 32 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  0  4 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x74 32 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  4 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x75 32 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  0  4 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x76 32 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  4 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x77 32 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  0  4 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x78 32 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  4 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x79 32 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  0  4 16  0 16 16 16 16  0 0 None
0x7a 32 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  4 16  0 16 16 16 16  0 0 None
0x7b 32 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  0  4 16  0 16 16 16 16  0 0 None
0x7c 32 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  4 16  0 16 16 16 16  0 0 None
0x7d 32 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  0  4  0  0 16 16 16 16  0 0 None
0x7e 32 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  4  0  0 16 16 16 16  0 0 None
0x7f 32 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  0  4  0  0 16 16 16 16  0 0 None
0x80 32 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  4  0  0 16 16 16 16  0 0 None
0x81 32 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  0  4 24  0 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x82 32 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  4 24  0 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x83 32 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  0  4 24  0 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x84 32 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  4 24  0 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x85 32 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  0  4 24  0 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x86 32 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  4 24  0 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x87 32 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  0  4 24  0 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x88 32 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  4 24  0 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x89 32 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  0  4 24  8 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x8a 32 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  4 24  8 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x8b 32 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  0  4 24  8 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x8c 32 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  4 24  8 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x8d 32 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  0  4 24  8 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x8e 32 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  4 24  8 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x8f 32 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  0  4 24  8 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x90 32 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  4 24  8 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x91 32 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  0  4 16  0 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x92 32 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  4 16  0 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x93 32 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  0  4 16  0 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x94 32 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  4 16  0 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x95 32 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  0  4 16  0 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x96 32 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  4 16  0 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x97 32 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  0  4 16  0 16 16 16 16  0 0 Ncon
0x98 32 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  4 16  0 16 16 16 16  0 0 Ncon

AI

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 18
Re: Warcraft 3(přes Wine emulator) se seká
« Odpověď #20 kdy: 21 Prosince 2007, 21:14:40 »
aha....dobrý....měl jsem tam velký rozlišení.....ale už jsem tam dal normal....

luisah

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 3704
Re: Warcraft 3(přes Wine emulator) se seká
« Odpověď #21 kdy: 21 Prosince 2007, 21:21:11 »
A co, jak to vypadá?
Kdyžtak příště ten výpis zkus dát do kodu, to se zachvíli ukolečkuju. :)

AI

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 18
Re: Warcraft 3(přes Wine emulator) se seká
« Odpověď #22 kdy: 21 Prosince 2007, 21:24:45 »
no jdu to zkusit....

AI

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 18
Re: Warcraft 3(přes Wine emulator) se seká
« Odpověď #23 kdy: 21 Prosince 2007, 21:36:28 »
no výborné....díky....myslíš že by přes to běželo i WoW??? Jo a mohl bys mi poradit nějakého nejlepšího ICQ klienta na linux?

luisah

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 3704
Re: Warcraft 3(přes Wine emulator) se seká
« Odpověď #24 kdy: 21 Prosince 2007, 21:41:39 »
není zač  ;)

WoW - to by šlo
http://wiki.ubuntu.cz/World_of_Warcraft?highlight=%28wow%29

Alternativy (doporučuji nechat pidgin - má hromadu much, ale snad se to do budoucna zlepší - je to jen icq :) )
http://www.soutez.abclinuxu.cz/software/alternativy
existují i další a furt se to mění

 

Provoz zaštiťuje spolek OpenAlt.