Spam
Jistě každý z nás dostal do své schránky spam – nevyžádanou poštu. Buď si nás vyhlídla nějaká společnost sama nebo jsme někde klikli, popřípadě zaregistrovali na stránkách velké balonky. Teď máme schránku plnou spamu a snažíme se spam mazat přesunovat do složky spam. V případě, že situace je neúnosná, založíme si další schránku a tak stále dokola. Ovšem to nejde do nekonečna, stále nové schránky s novým jménem, heslem, kdo si to má všechno pamatovat.
Existuje však řešení, na které jsem přišel jen náhodou. Na iGoogle (není to reklama) jsem si založil novou schránku a nechal si z ostatních schránek přesunovat poštu i ze schránek, které jsem měl plné spamu. Spam mi z nějakého důvodu přestal přicházet a pokud nějaký přišel, šel rovnou do složky spam. Pak stačilo, abych zprávu označil a poslal přes tlačítko Oznámit spam Googlu. Od té doby mám pokoj se spamem.
Jaké máte zkušenosti vy s nevyžádanou poštou a jak řešíte tento problém řešíte.