Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Nelze nainstalovat Ubuntu 6.06..jak na to?  (Přečteno 3927 krát)

glum68

• Návštěvník
Nelze nainstalovat Ubuntu 6.06..jak na to?
« kdy: 23 Června 2006, 10:23:59 »
Začínám s OS Linux a po různých konzultacích na fórech jsem se rozhodl pro distribuci Ubuntu.Ale protože jsem úplný začátečník a zřejmě pořádná "lama",tak se mi nedaří instalace.Instaluji na comp Celeron 500MHz,128MB RAM,grafika ATI 32MB.HDD mám rozdělený na 3 partitions a protože v současné době tam je nainstalovaný OS Win2000,tak na formátované na NTFS.Chtěl bych Win zachovat (pro děti) a Unbutu používat jako 2 OS.
Problém s instalací...Vložím CD s Unbutu do mechaniky a nechám z něj comp bootovat.Načtení,zavedení se provede korektně,ale jen do doby,než začne kopírovat soubory na disk a zřejmě zavádět OS.Na monitoru je stále stejná obrazovka s motivem Unbutu (hnědý obdélník cca 10x5 cm na černém pozadí) a malými písmeny dole zobrazeno zavádění...Prvně "správce souborů" a pak "nautilus"...a tam to zůstane.CD i HDD jsou neustále v činnosti.Vypadá to,že stále kopíruje a zavádí soubory,ale tento stav trvá i přes celou noc.Po čase monitor zčerná..zhasne...Myš je "zatuhlá",comp na nic nereaguje..A takový stav je i 10 hodin.Nevím kde dělám chybu.Nemám prvně třeba přes Partiton magic naformátovat 2.partition na formát pro Linux?Není problém s HW,třeba s grafikou?Instalaci jsem zkoušel jak anglicky,tak česky...CD mám vypálené 2x,jednou image přes Nero,podruhé přes Alkohol 120%.Obě se chovají stejně.Takže chybu CD můžu docela vyloučit.Zkoušel jsem i Kubuntu.To mi zavede systém až po vytvoření pracovní plochy se spodní lišou (čas,datum,ikony a.t.d),na ploše ikona Install....Ale pak je taky comp těžce přetížený..teda po tom,co jsem klikl na Install a myslel jsem si,že spouštím instalaci systému na HDD...

Milhouse

• Moderátor
  • Závislák
« Odpověď #1 kdy: 23 Června 2006, 10:49:22 »